Lastentarvikekirpputori Pikkusiili (Turku)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Oliko myyjät jo löytäneet paikan vai oliko paljon vielä tyhjiä palstoja?

Siellä on niitäpaikkoja noin 200 joista about puolet oli täynnä. Eli ihan kivasti.

Ostajia oli sunnuntaina jonoksi asti (yli puoli tuntia jonotin) ja tänäänkin oli ihan kivasti porukkaa.

Ja uusia tuotteita oli sinne ilmestynyt, sillä löysin sieltä tosiaan kivaa ostettavaa tänäänkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
Minkä kokoisia vaatteita sieltä löytys? Siis löytyykö enää isompien lasten vaatteita?

Eräs koju jäi mieleeni...siellä oli tytölle vaatteita noin koossa 150 cm.

Varisn paljon oli myynnissä myös kokoa 104-110. Ja vastaan tuli myös kokoa 122.

Itse etsin myös kokoa 134, jota ei juurikaan siellä näkynyt.

Ja puhun siis tyttöjen vaatteista, poikien kojujen ohi kävelin kun en niistä mitään tarvitse.

Vauvoille oli tietenkin eniten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
Minkä kokoisia vaatteita sieltä löytys? Siis löytyykö enää isompien lasten vaatteita?

Eräs koju jäi mieleeni...siellä oli tytölle vaatteita noin koossa 150 cm.

Varisn paljon oli myynnissä myös kokoa 104-110. Ja vastaan tuli myös kokoa 122.

Itse etsin myös kokoa 134, jota ei juurikaan siellä näkynyt.

Ja puhun siis tyttöjen vaatteista, poikien kojujen ohi kävelin kun en niistä mitään tarvitse.

Vauvoille oli tietenkin eniten.

=) kun mä saan siivottua kaapit niin laitan viestiä, meillä on just toi ja 140 cm käyny pieneksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja muakin kiinnostaa:
Minkä kokoisia vaatteita sieltä löytys? Siis löytyykö enää isompien lasten vaatteita?

Eräs koju jäi mieleeni...siellä oli tytölle vaatteita noin koossa 150 cm.

Varisn paljon oli myynnissä myös kokoa 104-110. Ja vastaan tuli myös kokoa 122.

Itse etsin myös kokoa 134, jota ei juurikaan siellä näkynyt.

Ja puhun siis tyttöjen vaatteista, poikien kojujen ohi kävelin kun en niistä mitään tarvitse.

Vauvoille oli tietenkin eniten.

=) kun mä saan siivottua kaapit niin laitan viestiä, meillä on just toi ja 140 cm käyny pieneksi

ok :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
me jonotettiin 40min.. ja löytyi 104cm vaatteita pojalle, mitä harvoin täältä löytyy..

Olikohan sulla hyvinkäyttäytyvä muksu mukana?

Ihmettelin nimittäin miten lapset niin kiltisti jonottivat...oli siis varsin reippaita vesseleitä liikkeellä :D
 
oli, harmasissa gybexin sattareissa tyttö, ja seurana raskaana oleva kaveri. ihme että selvittiin ilmaan yhtään raivaria tai huutoa, yleensä niitä tuon 2vn kanssa kuulee jokusen :P
 
Kävin tänään. Siistiä vaatetta ja kohtuulliseen hintaan, plussaa vielä siitä että kojut oli siistejä. Etsin pääasiassa vaatetta pojalle 92-98 cm niitä ei juurikaan ollut. Pääasiassa taisi olla tyttöjen vanhempia myymässä, sen verran vaaleanpunainen yleisilme. :D
 
Miten siellä on tilaa liikkua? Mahtuukohan kaksostenvaunuilla?
Tai onko tarjolla asiakkaille kärryjä tms. Esim ostoskärryjä ja mahtuisikohan niihin kaksi kaukaloa?

Kovasti houkuttaisi lähteä kirppiskierrokselle, mutta se on melkein pakko ottaa nämä kaksi pienintä mukaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Miten siellä on tilaa liikkua? Mahtuukohan kaksostenvaunuilla?
Tai onko tarjolla asiakkaille kärryjä tms. Esim ostoskärryjä ja mahtuisikohan niihin kaksi kaukaloa?

Kovasti houkuttaisi lähteä kirppiskierrokselle, mutta se on melkein pakko ottaa nämä kaksi pienintä mukaan :/

Mä kattoin sitä sillä silmällä että kaksostenrattailla kyllä pitäisi mahtua menemään. Joskin saattaa olla että joutuu jokaisen käytävän kävelemään päätyyn saakka että pääsee seuraavalle käytävälle (yksösten rattaiden kanssa pääsee puikkelehtimaan väleistäkin) koska siellä päässä on leveämpi alue :)

Siellä oli vissiin ostoskärryjä ja oisko ollut peräti semmoisetkin missä on 1 kaukalo kiinni...eli jos toisen lapsen laittaa siihen ja oisen oman kaukalonsa kanssa kärryyn, jos niillä tuplilla ei liikkumaan sittenkään pääse?
 
Kiitos Chef :D jos nyt uskaltautuisin itsekin katsastamaan miten käy. Kun jokin mahdollisuus on sisälläkin mahtua liikkumaan. Yllättävän monta paikkaa tullut vastaan, joihin on mahdoton päästä, jos mukana on kaksi vauvaa *huoh*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Kiitos Chef :D jos nyt uskaltautuisin itsekin katsastamaan miten käy. Kun jokin mahdollisuus on sisälläkin mahtua liikkumaan. Yllättävän monta paikkaa tullut vastaan, joihin on mahdoton päästä, jos mukana on kaksi vauvaa *huoh*

Mä en päässyt Piispanristin kirppiksellä edes tavallisten rattaiden kanssa sitä keskikäytävää kun keskellä käytävää oli joku ihmeen savupiipun näköinen juttu :o

Meille on tulossa pienellä ikäerolla lapset ja ihan kohta on siis tuplat käytössä...siksi mä ymmärsin sen tuplaratas-asian katsoa :D
 
Hei meilläkin on paljon tyttöjen ja vähän poikien vaateita uusia ja käytettyjä koot 50-128.myös leluja ja lasten tarvikkeita.Soita iltaisin 050-5161655 ja tule tekemään löytöjä.Kaikki vaatteet ehjää ja pestyjä.Kaikki helposti henkareilla.Myös nuken vaatteita.Teen myös tilauksesta nuken vaatteita.
 
Minusta Pikkusiili oli ihana, siisti, kohtuullisen tilavat käytävät, kiva lasten leikkipaikka jne. Tavara nyt riippuu kovasti myyjistä, mutta mielestäni kannattaa käydä. Kävin tiistaina ja 25 euroa meni. Ainut huono puoli on kovin hidas kassa, kun niistä lapuista näpytellään tietoja koneeseen ja osa lapuista otetaan irti.

Mutta alan ehdottomasti käydä säännöllisesti!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanitan kyllä!:
Minusta Pikkusiili oli ihana, siisti, kohtuullisen tilavat käytävät, kiva lasten leikkipaikka jne. Tavara nyt riippuu kovasti myyjistä, mutta mielestäni kannattaa käydä. Kävin tiistaina ja 25 euroa meni. Ainut huono puoli on kovin hidas kassa, kun niistä lapuista näpytellään tietoja koneeseen ja osa lapuista otetaan irti.

Mutta alan ehdottomasti käydä säännöllisesti!

Samanlainen systeemi on linkkikirppikselläkin, eli sielläkin ne laput irrotetaan ja se tosiaan hidastaa sitä kassaa. Mutta jos on kädet vapaana, niin ainahan sitä myyjää voi vähän avittaa niiden lappujen irrotuksessa :)

 
Kävin tänään kääntymässä, hyvä mielikuva jäi paikasta. Kasa vaatteita tarttui mukaan, myös muutama lehti. Lapsi kävi leikkimässä leikkipaikassa ja tykkäsi hänkin :) Mieleen jäi edulliset hinnat ja siisteys muutenkin. Suosittelen!
 

Yhteistyössä