Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Voiko tuolla maksaa pankkikortilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:Mun mielestä pikkusiili on yksi ihanimmista kirpputoreista missä olen asioinut ja aivan ihanaa on se että sinne on tullut myös naisten puoli voin samalla katsella itselenikin jotain kun haen pojalle vaatteita. aivan ihana paikka ja vaatteet on hyvä laatuisia eikä hinnatkaan ole pahoja. juuri ostin ison kasan aivan mahtavia poikien vaatteita halvalla. : D suosittelen