Lastentarvikekirpputori Pikkusiili (Turku)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin perjantaina pikkusiilissä ja ihan kivalta paikalta vaikutti :) Tosin lähes 80-90% vaatteista tuntui olevan pienempiä kuin 100cm. Etsin 104cm tytölle, eikä tällä kertaa mitään löytynyt.
 
Kävin ja maksoin kortilla, joten pankkirkotti käy. Tosi siisti paikka, erilainen kirppis; kaunis, tilava ja valoisa, sekä viihtyisä kahvipaikka (myynnissä kahvilassa ei ihmeitä, mutta kahvia ja pillimehua yms. pientä sai) ja lasten leikkipaikka. Monta "rupulaa" on tullut kierrettyä, johon en lasteni vaatteita ole iljennyt viedä. Nyt varasin paikan myyntiä varten. Suosittelen.
 
Mun mielestä pikkusiili on yksi ihanimmista kirpputoreista missä olen asioinut ja aivan ihanaa on se että sinne on tullut myös naisten puoli voin samalla katsella itselenikin jotain kun haen pojalle vaatteita. aivan ihana paikka ja vaatteet on hyvä laatuisia eikä hinnatkaan ole pahoja. juuri ostin ison kasan aivan mahtavia poikien vaatteita halvalla. : D suosittelen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:
Mun mielestä pikkusiili on yksi ihanimmista kirpputoreista missä olen asioinut ja aivan ihanaa on se että sinne on tullut myös naisten puoli voin samalla katsella itselenikin jotain kun haen pojalle vaatteita. aivan ihana paikka ja vaatteet on hyvä laatuisia eikä hinnatkaan ole pahoja. juuri ostin ison kasan aivan mahtavia poikien vaatteita halvalla. : D suosittelen

Mäkin suosittelen...niin monet kerrat on tullut tuo putiikki koluttua läpi ja aina sieltä löytyy jotain, yleensä jopa vähän isompi kasa :)
 
Kävin tänään tsekkaamassa Pikkusiilin ja yllätyin positiivisesti, miten avara, valoisa ja kivasti sisustettu kirppis tuo oli. Sinne voisin jopa itsekin viedä myyntiin lastenvaatetta. Onkohan nyt kesällä kirppiksillä hiljaisempaa, vai miten hyvin teillä on kauppa sujunut?
 
Kauppa käy todella hyvin sekä pienten että isompienkin lastenvaatteiden osalta. 3 vkon tilitys oli nelinumeroinen, joten voin suositella lämpimästi! :)

2/3 myyntipaikoista oli täyttynyt, mutta vielä on tilaa päästä samantien myymään. Voin kuvitella että pian tuonnekin saa oikein jonottaa paikkaansa. Tätä on Turkuun kaivattukin! :)
 
Hirveen kallis! nyppäsistä yökkäreistä 5€, haalarit järjestäen jotain 20-50€, vaikka ois ihan kuluneet ja p*skaset. Pettymys myyjiin. Ihana henkilökunta ja kivat tilat kuitenkin.
 

Yhteistyössä