Turun päiväkodit

  • Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kukaan ei ole kysynyt, mutta laitan kuitenkin. Tyttöni oli Varissuolla kahdessa päiväkodissa, ensin siellä ympärivuorokautisessa, sitten siellä keskemmällä. Molemmista vain hyvää sanottavaa, uskokaa pois. Tosin nykytilaanteesta en tiedä, kun tuosta on aikaa seitsemisen vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitopaikan etsijä:
Kokemuksia / kehuja / haukkuja toivoisin runosmäki, paltta, kaerla, kastu alueen perhepäivähoitajista
mä en perhepäivähoitajosta tiedä, mytta Runosmäen päiväkodit on tosi ihania: runosmetsä ja munterinkadun päiväkoti. Henkilökunta on :flower:
 
vieras
Mä kans liputan Ilpoisten pk:n puolesta.Ihanat hoitajat (ainakin meidän lapsen ryhmässä) ja mukavasti toimintaa.Myös toisten ryhmien hoitajat tuntuvat tutuilta lapsille.Parasta on se,että asioista puhutaan kunnolla eikä hissutella ja hyssytellä.Sanotaan jos on sanottavaa ja kiitetään jos on kiittämistä.Puolin ja toisin siis.Ohjelman saa kahdeksi viikoksi kerralla sähköpostilla niin osaa tosiaan varautua etukäteen kaikkeen.Lisäksi mun mielestä sijainti on hyvä kun katsaoo pk:n pihaa.On kalliota,metsäistä ja kiipeilytelineitä yms tasaisella hiekkamaalla.Lisäksi hienoa on se,että lapset saavat ulkoiluhetkinä harjoitella myös pyöräilyä "liikennekaupungissa".

Toisinsanoen siis Ilpoisten pk on mun mielestä täydellisen monipuolinen. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukaan ei ole kysynyt, mutta laitan kuitenkin. Tyttöni oli Varissuolla kahdessa päiväkodissa, ensin siellä ympärivuorokautisessa, sitten siellä keskemmällä. Molemmista vain hyvää sanottavaa, uskokaa pois. Tosin nykytilaanteesta en tiedä, kun tuosta on aikaa seitsemisen vuotta.[/ meillä lapset koukkarinkadulla ja tyytyväinen olen,pääasia et lapset viihtyy siellä
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Muumi:
Kertokaa kokemuksia Rehtorinpellon päiväkodista? Odotan innolla kommentteja!!
Tää nyt voi tulla myöhään, mutta tähän asti ainakin ollut tosi ihana pieni päiväkoti. Ensi syksynä remontin myötä ryhmäjako uudistuu, lapsia tulee lisää ja sinne tulee eskari ja uutta henkilökuntaa, joten aika näyttää millainen tulee olemaan jatkossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Entäs Haarlan päiväkoti?
Mun pikkusiskoni on täällä ollut vuoden verran, ja oli kyllä mukava paikka mitä nyt muistelen, kun häntä sieltä/sinne hain ja vein. :) Ystäväni ollut myös työharjottelussa siellä, kaikin puolin ihana paikka. Harmi kun silloin muutimme, ei voinut pikkusiskoni jatkaa tuolla :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kans liputan Ilpoisten pk:n puolesta.Ihanat hoitajat (ainakin meidän lapsen ryhmässä) ja mukavasti toimintaa.Myös toisten ryhmien hoitajat tuntuvat tutuilta lapsille.Parasta on se,että asioista puhutaan kunnolla eikä hissutella ja hyssytellä.Sanotaan jos on sanottavaa ja kiitetään jos on kiittämistä.Puolin ja toisin siis.Ohjelman saa kahdeksi viikoksi kerralla sähköpostilla niin osaa tosiaan varautua etukäteen kaikkeen.Lisäksi mun mielestä sijainti on hyvä kun katsaoo pk:n pihaa.On kalliota,metsäistä ja kiipeilytelineitä yms tasaisella hiekkamaalla.Lisäksi hienoa on se,että lapset saavat ulkoiluhetkinä harjoitella myös pyöräilyä "liikennekaupungissa".

Toisinsanoen siis Ilpoisten pk on mun mielestä täydellisen monipuolinen. =)
Mun yhden kaverin äiti on muistaakseni siellä töissä :)
 
äiti*2
Meillä lapset Kaerlantien päiväkodissa ja kohtalaisen hyvillä mielin tarhaan mennään. Siellä on ryhmäkoot mielestäni kohtalaiset ja ohjelmaa ja touhua ihan mukavasti lapsilla. Talvella tiheimpään sairasteluaikaan oli kyllä "villiä" menoa sikäli, että muutamaa vakituista hoitaja-sissiä lukuunottamatta väki vaihteli tiuhaan sairastelujen vuoksi. Muutamia haavereita on meidänkin lapsille pihaleikeissä käynyt, ei kuitenkaan mitään vakavaa. Iltapäivisin tosin tuntuu, että ne viimeiset 45min. on liian vähän silmäpareja paikalla, eli pyrin hakemaan lapsen klo16, kun tätejä on vielä enemmän töissä. Tädit ovat mielestäni mukavia ja rempseitä, vaikuttavat siltä, että jos jotain sanottavaa on, niin asiat kerrotaan ja käydään läpi.

Haluaisin kuitenkin kuulla myös muiden kokemuksia samasta päiväkodista tai muista saman alueen vaihtoehtoisista päiväkodeista? Välillä huolestuttaa tuo resurssipula nimittäin ja mielessä on käynyt, josko jostain löytyisi vielä parempi vaihtoehto? Lisäksi kiinnostavat vuorohoitopaikat samalta hoitoalueelta, onko kokemuksia niistä??
 
vieras
Lapseni oli aikaisemmin Kellonsoittajankadulla, joka tosiaan on hirmuisen iso päiväkoti. Siellä kuitenkin lapseni viihtyi todella hyvin ja henkilökunta oli ammattitaitoista ja mukavaa. Ryhmät tekivät yhteistyötä ja hyvä henki välittyi myös vanhemmille. En voi pahaa sanaa paikasta sanoa!
 
Talokuumeilija
Meillä on lapsi ollut 3 vuotta Halisissa Paavinkatu 15:n pk:ssa ja ollaan oltu todella tyytäväisiä. Henkilökunta innostunutta ja aktiivista, ryhmät tekevät paljon yhteistyötä keskenään. Siistit tilat ihanien siistijöiden toimesta (jotka myös osallistuvat lasten hoitoon), OMA KEITTIÖ (aamuisin on usein itseleivottuja sämpylöitä)... Lapsi tykkää uskomattoman paljon päiväkodistaan, jossa on hyvä henki (jonka aistii heti ovelta)!
 

Yhteistyössä