Turun Omenahotelli? Onko kokemuksia? Onko sopiva paikka mennä lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Yh-äiti"
Täältä palstalta lukenut vähemmän hyviä juttuja Omenahotelleista, mutta tuo olisi halpa majoitus yhdelle yölle. Menemme risteilylle ja laiva on illalla takaisin niin myöhään, että emme ehdi mitenkään kotipaikkakunnalle menevään junaan tai bussiin.

Maksaisi vain 49,90 huone mulle ja lapselle.
 
"vieras"
Mun mies oli siellä kerran yön eikä kyllä puhunut lämpimästi. Oli ilmeisesti vähän hämärää porukkaa siellä käytävillä ja tosi karut huoneet. Sanoi vielä, ettei ikinä sinne lasten kanssa mutta tiedä sitten.. Eikö pari kymppiä enemmän maksamalla sais jo oikean hotellihuoneen, siihen kuuluis aamiainenkin kun tohon Omppuun ei kuulu.
 
Erityisesti viikonloppuisin todella meluisa paikka. Ei ne normaalit hotellit ole kovinkaan paljon kalliimpia ja siihenhän kuuluu sitten myös aamiainen. Lämpimästi suosittelen jotain muuta hotellia.

Omenahotellit ovat parhaimmillaan kaveriporukalla :)
 
"aaaaa"
me oltu usein eri kaupungeissa, on aina ollut rauhallista ja normaalia reissuväkeä muut asiakkaat. vähän vaan kuulunut ovien sulkemisääniä.
tosin emme ole koskaan olleet viikonlopuuna, joten en tiedä, bailatanko silloin ankrasti noissa hotelleissa.
 
"vieras"
Mä olen ollut useamman kerrankin. Rauhallista on ollut ja huoneet on suht isoja, joskin tosiaan vähän karuja. Olen kerran saanut Börsistä vanhan kulahtaneen huoneen, joten hintakaan ei aina takaa mitään.
 
köyhä vai pihi?
Jos ei ilolintuset ja liikemiehet haittaa niin sinne vaan...

Sulla sitten ei ole varaa laittaa noin 30 euroa lisää rahaa, että pääsisitte normaaliin kunnon hotelliin?
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä vai pihi?;27809881:
Jos ei ilolintuset ja liikemiehet haittaa niin sinne vaan...

Sulla sitten ei ole varaa laittaa noin 30 euroa lisää rahaa, että pääsisitte normaaliin kunnon hotelliin?
Kyllä, olen pienituloinen. Siitä huolimatta haluan edes joskus päästä lapsen kanssa johonkin. Onko se jotenkin väärin?
 
"vieras"
Jos sun lapsi on pieni vasta, saatte varmaan normihotellistakin yhden hengen huoneen (edullisempi kuin kahden) ja aamupalat sisältyy hintaan. Sun rahat menee ihan hukkaan jos ompussa kuuntelette maksullisten ja asiakkaiden ramppaamista käytävillä ja muita "luontoääniä".. Ei oo mukava lopetus risteilylle.
 
"vieras"
Kannattaa tarkistaa eri kauppaketjujen bonuskortti tarjoukset, viikonloppuna hotellihuoneita saa edullisesti.

Yksi vaihtoehto on Hesehotelli, sinne pääsee viereen sataman bussilla. Tosin sen rauhallisuudesta en osaa sanoa.
 
"Reetta"
Ite oon suosinu Hesehotellia lapsen kanssa. Bussipysäkki, josta pääsee satamaan, on ihan vieressä. Linja-autoasemakin tien toisella puolella. Kylpylä kävelymatkan päässä...
 
"vieras"
Kannattaa katsoa booking.comista huoneita ja niitten asiakkaiden antamia arviointeja.
Mä en omenahotelliin lasten kanssa menisi just noitten metelöintien ja epämääräisten asiakkaiden takia, mutta kesäaikaan en senkään takia ettei niissä ole minkäänlaista ilmastointia joten huoneet on kuin saunoja.
 

Yhteistyössä