Turun linkki-kirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täysin samaa mieltä, sinne vaan kattomaan ku samat hikiset naamat pyörii ympäri kirppistä ostamatta mitää... Tavaroista pääsee todellakin eroon, mutta rahaa niistä ei tule!
Taitaa työntekijät itse tehdä "halvalla" päivän hyvät löydöt, kiukuttaa!!!

Minä tein siellä oikein hyvän tilin parikin kertaa, ja olen myös tehnyt sieltä vaikka mitä löytöjä.

Palvelukin on ollut yhtä kertaa lukuunottamatta oikein ystävällistä.

Mulla myös kokemusta sekä myymisestä itse ja ostamisesta. Ei valittamista kummastakaan, homma on toiminut sujuvasti aina! Palvelussa olisi kuitenkin hitusen parantamisen varaa...mutta niin on monessa muussakin paikassa ;)

Palvelu siellä ei ehkä ole kaikkein parasta mut käymisen arvoinen paikka on!!! Sieltä teen usein parhaimmat löydöt kun turun kirppikset kiertelen ja hinnat on kohdillaan!!!

Löytöjä olen tehnyt, hyvää tavaraa myynnissä usein :) Palvelussa joo parantamisen varaa.. Vessaan päästy maksaa euron, tytöllä oli kamala pissahätä eikä mulla rahaa ku kortilla, niin eivät päästäneet vessaan! Onneks oli mukava mummeli lähellä ja antoi tytölle euron..

Olen ollut myymässä kyseisellä kirpparilla jo useamman vuoden ajan aina silloin tällöin ja tänä vuonna on palvelu ollut suorastaan rasistista!! Olemme kuulleet (ja moni muukin) kun myyjät huutavat esim. maahanmuuttajille rasistisia kommentteja ja muille kadun tallaajille töksäyttelevät mitä sylki suuhun tuo - siis ostajille, niille jotka maksavat heidänkin palkkansa!
He eivät valvo tavaroitaan tuovien ihmisten tuotteita ja videovalvontakin on vain heitä itseään varten, eli jos sinulta varastetaan jotain myynnissä olevaa (mitä tapahtuu muuten usein) ja haluat tietää enemmän (= haluat tarkistaa/katsoa videolta näkyykö varasta) joudut maksamaan 400€ katselusta! Lisäksi myyjät eivät katso edes päin, kun palvelevat tai vaadit heiltä vastauksia kadonneisiin tavaroihisi.
Liikkeen omistaja on itse piru! Hän on työskennellyt Linkki-kirppistä edeltävässä kaupassa, jossa on haukkunut alaisiaan asiakkaiden edessä kovaan ääneen. Tämä kyseinen nainen vaatii itse huippupalvelua siellä missä kulkee, mutta kirppis "yrityksessään" antaa asiakkailleen törkeää kohtelua.
Me teemme tänään tapahtuneesta selvityksen kuluttaja-asiamiehelle! Tähän on tultava muutos. Millaisia pyhimyksiä he oikein kuvittelevat olevansa tieskien takana!!! Antavat myös suomalaisista ihmisistä rasistisen vaikutelman. EN SUOSITTELE PAIKKAA KENELLEKÄÄN!!!!!!!!! Kiertäkää kaukaa. Niin ja saa nähdä kauanko vielä saavat toimia, sen verran on tullut valituksia palvelusta. Sääli niitä, jotka nauttivat kirppareiden letkeästä tunnelmasta, Linkki-kirppiksellä on suorastaan jäätävä tunnelma. Ja yhdyn edellisiin kommentteihin; epäilen suuresti, että myyjät, nämä vanhat naiset, taitavat itse varastaa parhaat päältä. Kuka valvoo, mitä tapahtuu kun liike menee kiinni ulkopuolisilta asiakkailta??!!

Samaa mieltä ettei kannata mennä pilaamaan päiväänsä linkki kirppikselle! Ne myyjät on todella törkeitä! Tosiaan se wc maksaa euron mutta siinä kirpparin yhteydessä kun myyvät kahvia ja pullaa niin tälle kahvilan asiakkaalle ilmainen. Juu juotiin pullakahvit ja siirryttiin siitä katselemaan tavaroita ja pojalle tuli pissahätä niin euro jouduttiin pulittamaan kun ei oltu enää "kahvilassa"!
No muistin taas miksen siellä viitsi käydä usein. En suosittele kenellekään!!

Mä otin yks päivä siitä ilmaislaarista jonku kirjan ja kysyin että voinko jättää sen siihen kassalle. Kauhea huuto ettei he helvetti ala sellaisia säilyttämään ja laita se oven taakse tai jonnekki. Sitten kun käännyin niin seuraavalle asiakkaalle sitten puhkui kuinka tyhmiä ihmiset onkaan. Juu en mene sinne kyllä ikinä enää. Muutenkin ne ämmät siinä kirppiksellä on niin helvetin kamalia. Tai ainut ystävällinen oli se ulkomaalais-tyttö.

Olen saanut Linkk-ikirppikseltä lapsenlapsilleni hyväkuntoisia vaatteita. Itse on voi ostaa heillie uusia, joten olen turvautunut laadultaan hyvälaatuisiin kirppislöytöihin. Jos lapsenlaspia oli yksi tai kaksi, mutta heitä kullanmuruja on 8 eli 4 tyttöä ja ja 4 poikaa. Olen käytännyt Linkki-kirppikseltä juuri näitä hyvälaatuisia ja käytetettyjä ja vielä hinnaltaan edullisia lasten vaatteita.
Vaan nytpä loppui siellä käynti. Tänään käydessäni minula oli reppu ja tämä "kiukkuinen" omistaja rouva käski minun vajaa kuusikymppisen naisen viedä reppun kassalle. Olin jättänyt repun lattialle sovituskopin ovelle ja hyvä, ettei hän itse napannut sitä vienyt pois verhon alta. Aivan aiheesta hermostuin, kun en ole juuri kenenkään nähnyt jättävän kassejaan ja reppujaan kassalle. Katselin ympärilleni ja huomasin asiakkailla isoja laukkuja ja reppuja ja olettaisin, että jos on halu varastaa, niihin saa kätkettyä tavaraa.
Minua tämä diplomikauppiaan käytös loukkasia suuresti, sillä en ole kertaakaan elämässäni varastanut ja toivottavasti en koskaan varastakaan. Ellei tule niin demeksi, ettei ymmärä mitä itse tekee!
Eipä silti, on tainnut kassalla oleva tummatukkainein tytärkin tulleeen omistajaäitiinsä. Hänkin on pyytänyt minua jättämään repun kassalle. En ole mikään hieno rouva ulkoisesti, mutta olen sellaisessa virassa, että minulta odotetaan tässäkin suhteessa nuhteettomuutta. Niinpä ei ole ikinä tullut mieleen varastaminen, mutta tuntuu tosi pahalta tällainenen vanhaa ihmistä kohtaan ja tosi paljon loukkaannuin - varsinkin kun muilla asiakkailla oli isoja kasseja kainalossaan eli miten repun käyttääjää voidaan kohdella näin loukkaavasti.
Koska yleisön osastoilla on ollut paljon negatiivista kirjoittelua ko paikasta, niin sanoin sen kiukkuisella ja kuuluvalla äänellä myös ollessani kirppiksellä. Tyhjästä ei kukaan vaivaudu kirjoittelmaan yleisönosastoille eli varmaan kaikilla on ollut aihe siihen. Olen sitä mieltä, että itse omistaja rouva töykeällä käytöksellään aiheuttaa paljon harmia alaistensa myötä myös asiakkaille. Minun työpaikallani panostetaan esimieskoulutukseen ja rouvan olisi hyvä perehtyä siihen miten kohdellaan alaisia sekä myös asiakkaita! Ainakin sana diplomikauppias jo luulisin sen edelyttävän.
Totuushan on, että jollei ole asiakkaita, niin bisnekset eivät todellakaan pyöri eikä "hyvä" tule rouvallekaan. Jotenkin vaan haistaa ja on jo haistanut pitempää, että Linkki-kirppiksen työyhteisössä on jotain mätää ja se heijastuu valitettavasti myös asiakkaisiin!

Mikäli Linkki-kirppiksen myyjät valvovat reppujen ja kassien jättämistä kassalle, niin käsittääkseni heidän pitää palkata henkilö ko työhön. Monella on nimittäin on reppu ja iso tai pieni kassi mukanaan. Yhtä ihmistä ei voi tasapuollisuuden vuoksi pyytää jättämään reppua. Minulle ainakin tuli sellainen olo, että ennakoivasti kuvittelevat minun vajaa kuusikymppisen vakiasiakkaan syyllistyvän varkauteen.

Vielä yksi juttu, mikä harmittaa Linkki-kirppiksellä ovat trokarit. Vakiasiakkaana tunnistan heidät ja he kyttävät uusia asiakkaita ja ostavat heiltä halvalla ja vievät omiin looseihinsa myytäväksi. Lisäksi olen itse kokenut ja myös työtoverini kokeneet, että sieltä varastetaan paljon tavaraa.

En usko, että minä ole se joka on profiloitunut varkaaksi Linkki-kirppiksellä. Luulen, että varkaat ovat paljon muita. Itsellänikin on kokemusta muutamalta vuodelta, kun vein tavaraa ennen joulua myytäväksi. Tavara ei tullut takaisin, mutta ei myöskään myynnistä tositetta.

No onnkeksi on muualla Turussa muita hyviä kirppiksiä, mutta harmi vaan, että Linkkikseltä on saanut hyvää lasten vaatetta edullisesti. Lisäksi kaikki 8 lastenlastani asuvat samalla alueella ja heidän äitinsä ovat käyneet ostamassa lastenvaatteila Linkkiseltä. Minä 58-vee muija en vaan enää alistu Linkkiksen henkilökunnan nöyryytettäväksi. Toivottavasti diplomikauppias rouva ymmärtää lopettaa kirppiksensä ennen kuin maine menee täysin!

Täytyy tässä vielä yrittää kirjoittaa yleisöosastollekin muiden muiden kirjoitusten lisäksi. Facebookiin kirjoitin jo!

PS. Toivon, että rouva ja tytär joskus omakohtaisesti kokisivat millaiselta tällainen kohetelu tuntuu. Varsinkin rouvan, koska hänkin on jo iäkäs!

välillä olen käynyt, ihan hyviä löytöjäkin tehnyt mutta palvelu on käsittämättömän töykeää. ihan uskomatonta tuo vessajuttukin.
en kyllä veis sinne tavaraa myyntiin.

Linkkikirppiskokemukseni ovat ainoastaan hyviä. Myyjät ovat aina jutelleet lapsille ja huomioineet niitä muutenkin. Olen antanut lapsien hoitaa omien tavaroidensa maksun ja silloin henkilökunta on ollut kärsivällisiä. En ole kohdannut koskaan ikävää käyttäytymistä myyjien taholta. Kirppis on just sopivat iso. Löytöjä tekee paljon ja koko kirppiksen kiertäminen vie aikaa sopivan verran. Lapset jaksaa hyvin mukana. Aika paljon saa vaatteita euron hintaan ja ne on hyväkuntoisia.
Olen myynyt myös lastenvaatteita tällä kirpparilla. Kun olen hinnoitellut vaatteet aika halvaksi, olen päässyt kivasti tavarasta eroon. Käteen on myös jäänyt jonkin verran rahaa. Tykkään noista looseista, koska niissä on hylly ja rekki. Saa kivasti tavarat esille. Siellä on myös puhdasta ja valoisaa.
Kiva fiilis on aina kun tuonne menen (joka viikonloppu). Tykkään käydä siellä.

Nyt on kyllä pakko kirjoittaa tänne, sen verran ottanut päähän se yksi myyjä, ilmeisesti nyt sitten omistaja jutuista päätellen.
Menin kysymään kolme viikkoa sitten paikkaa sieltä ja tämä "palvelualtis" kauppias totesi kiukkuisesti ettei yhtään vapaata paikkaa ole, että jonoon vaan. Otti sentään yhteystiedot mutisten Sain pari viikkoa sitten jonotuksen jälkeen soiton tältä nuorimmalta myyjältä, että yksi loossi olisi vapaa.Kysyi olenko ollut ennen ja vastasin olleeni joskus aikaa sitten. Sen kummemmin selittämättä käski tulla parin päivän päästä. Olin jo aiemmin ostanut hintalaput ja laitoin kamat valmiiksi kotona.
Tullessani kirppikselle oli siellä hirvittävä jono, niin kuin aina (en tiedä johtuuko ikäneitojen omanlaisesta hissuttelusta) ja kello läheni kuutta jolloin se menisi kiinni.Ajattelin äkkiä vieväni tavarat paikoilleen, kun ihmisiäkään ei kuljeksinut enää loossien välissä.Menin sen jälkeen ilmoittautumaan ja tämä ämmä alkoi huutaa mulle naama punasena, miten tyhmä mä olin ja vein ensin kamat. Että nyt on kassat kiinni ja jos joku nyt jo ostaa niitä mun tavaroita, menee ne jonkun muun piikkiin!Että enkö mä tiedä että ensin tullaan avaamaan tili ja vasta sen jälkeen viedään tavarat. Selitin nätisti, että tullessa oli niin kauhea jono, etten olisi sen jälkeen enää ehtinyt laittaa tavaroita paikoilleen. Olin niin shokissa siitä huutamisesta, etten tajunnut sanoa, että miten ne nyt sitten edes voisi ostaa niitä liian aikaisin jos kassat on kiinni.Siihen kohtaan tuli tämä nuorempi rouva ja rauhallisesti kysyi multa, että onko mulla tasaraha.Ja oli. Sitten hän otti rahat ja sanoi, että laitetaan siihen sopimukseen tieto, että olen maksanut ja he tilittävät sen kassallle aamulla. Toinen ämmä jatkoi kiukuttelua ja teki sopimuspapereita koko ajan räyhäten.
Ajattelin, että hyvinpä alkoi.Sen jälkeen hän karjui, että tavarat haetaan viikon päästä ja tilitys on vasta seuraavana aamuna. Ajattelin, että ihme juttu, muualla saa rahat heti.Mutta myöntelin sitten vain.
Joka kerta siellä käydessäni tämä hirviö teki töitään vihaisena ja suorastaan pelottavana.Vaikka ostinkin jotain, oli hän yhtä kamala.
Kaikkein pahin tapahtui kun kahden viikon päästä menin hakemaan tavaroitani.Ilmoitin mennessäni loossiiini hakevani numerolla se ja se tavarani. Sitten emnin seur. aamuna hakemaan tilitystä ja lottovoittina oli taas tämä haukka siellä. Hän antoi ensin ne viikon aikana saamani rahat ja sitten alkoi vaatia multa 28 e. Olin ihan äimänä, ja sanoin jo maksaneeni viime kerralla ja etsin kuumeisesti kuittia. Hän vain vänkäsi, ettei ole mainintaa ja vaati rahaa. lopulta selvisi, että vaati seuraavan viikon loossihintaa. Sitten helpotuin ja sanoin, etten aikonutkaan enää varata uutta viikkoa. Sitten hän alkoi huutaa miksen ollut 2 päivää ennen peruuttanut sitä, ettenkö ole lukenut sääntöjä.Ensinnäkin mulle ei niitä tullessa annettu, koska silloinkin keskityttiin huutamiseen, enkä huomannut niitä jälkeenpäin vaatia.Kerroin sen rauhallisetsi. Hän huusi, että sen 6 e jos ei peruuta.Kaivoin alistuneena sen 6 e, sitten hän vatti 12 e, koska oli jo 2 pv mennyt.Multa meinasi itku tulla. En todellakaan tiennyt asiasta ja olin muutenkin koko ajan hillitty enkä purnannut tai huutanut takaisin.Sinne meni suurin osa sen viikon tienesteistä.Hetken jo ietin otanko sitten vielä kolmanne viikon, kun melkein puolet jo pitäisi maksaa.Mutta päätin, etten todellakaan enää tähän käärmeenpesään tule.
Miksei asioita voi ilmoittaa nätisti?Näki ihan varmaan mun hädän, kun jouduin maksamaan sakkoja. Helvetti, ite olen sairaanhoitaja,eli palveluammatissa ENKÄ KOSKAAN OLE TÖYKEÄ TAI ILKEÄ POTILAALLE!!!Ei tulisi mieleenkään, vaikka miten välillä hermostuttaisi. Miten tollaen peto saa toimia siellä.Onkohan myöhäiset vaihdevuodet tai vikaa hermoissa tai jotain.Onhan asiakkaissakin varmasti välillä hankaliakn tapauksia, että voi olla ärysttävää palvella.Mutta eikös se ole heidän työnsä ja yrityksensä.Ja se että itse olin koko ajan ystävällinen.Ei olisi kannattanut. No jos ei muuta oppinut, niin ainakin olla menemättä enää.Huono palaute kun useimmiten menee eteenpäin.
Samana päivänä menin Turussa toiseen kirppikseen varaamaan loossin ja oli kuin olisi tullut eri maailmaan ja aikakauteen!

Uskomattomia kokemuksia KIRPPIKSELTÄ! Muistan itse vuosia sitten siellä asioidessani kokeneeni samanlaista kohtelua. Missään muualla Turun kirppiksellä ei ole niin ynseää palvelua ollut. Tämän vuoksi en ole ko. kirppiksellä vuosiin enää asioinutkaan ja ehdotan että muutkin turkulaiset ym äänestävät myös jaloillaan. Turusta löytyy monia muitakin kirppiksiä, joissa palvelu on ystävällistä.

Täytyy todeta sellainenkin seikka tässä yhteydessä, että kyllä ne asiakkaatkin osaavat olla kirppiksellä tosi huonokäytöksisiä. Sotketaan, rikotaan, varastetaan ja sikaillaan. Ollaan myyjille koppavia, soitetaan suuta, annetaan lasten tehdä mitä lystää jne. Olen ollut kyseisellä kirpputorilla todistamassa sellaistakin tilannetta, jolloin asiakas käyttäytyi todella rumasti myyjää kohtaan.

Ei tietenkään ole sopivaa, että henkilökunta käyttäytyy huonosti, mutta yhtä lailla voi todeta, että myös monella kirppiksen asiakkaalla olisi syytä mennä itseensä ja tarkastella omaa käytöstään. Monesti miettii, että miten ihmeessä fiksut aikuiset ihmiset heittäytyvät kirpputoreilla niin rumasti kayttäytyviksi ja epäsiisteiksi.

Ja vaikka kuinka olisi jossain saanut huonoa kohtelua, niin mielestäni on ala-arvoista nimitellä netissä ketään ämmäksi tai haukaksi tmv. Etenkin, kun nimitellään ihan tunnistettavaa henkilöä. Se että kokee tulleensa loukatuksi ei mielestäni ole oikeutus julkiseen nimittelyyn.

Oma kokemukseni on, että tuolla kirppiksellä on huonoja ja hyviä päiviä. Silloin kun itse olen siellä käynyt, on enimmäkseen kaikki ollut ihan ok.

Mua aina naurattaa se läski muija kassalla, liian pienet rintsikat ja kaikki läskit pursuaa liian pienistä (pinkeistä/valkoisista) vaatteista. Näyttää kuin hällä ois neljä tissiä :D

No normaalisti en naureskelis kellekkään jos näyttää asiakaspalvelussa siltä, mutta tää hänen käytös yhdistettynä vaatetukseen saa kyllä nauramaan. Aina liian pienet vaatteet päällä, ei varmaan oo peiliin kyllä kattonut ulos lähtiessään :)

No normaalisti en naureskelis kellekkään jos näyttää asiakaspalvelussa siltä, mutta tää hänen käytös yhdistettynä vaatetukseen saa kyllä nauramaan. Aina liian pienet vaatteet päällä, ei varmaan oo peiliin kyllä kattonut ulos lähtiessään :)

Että jos jonkun käytös ja ulkonäkö ei miellytä tai persoona ylipäätään, niin sitä saa haukkua julkisesti läskiksi ja naureskella sen olemukselle. Toki varmasti opetat tuollaisen toimintamallin myös omalle jälkikasvullesi.

Täytyy todeta sellainenkin seikka tässä yhteydessä, että kyllä ne asiakkaatkin osaavat olla kirppiksellä tosi huonokäytöksisiä. Sotketaan, rikotaan, varastetaan ja sikaillaan. Ollaan myyjille koppavia, soitetaan suuta, annetaan lasten tehdä mitä lystää jne. Olen ollut kyseisellä kirpputorilla todistamassa sellaistakin tilannetta, jolloin asiakas käyttäytyi todella rumasti myyjää kohtaan.

Ei tietenkään ole sopivaa, että henkilökunta käyttäytyy huonosti, mutta yhtä lailla voi todeta, että myös monella kirppiksen asiakkaalla olisi syytä mennä itseensä ja tarkastella omaa käytöstään. Monesti miettii, että miten ihmeessä fiksut aikuiset ihmiset heittäytyvät kirpputoreilla niin rumasti kayttäytyviksi ja epäsiisteiksi.

Ja vaikka kuinka olisi jossain saanut huonoa kohtelua, niin mielestäni on ala-arvoista nimitellä netissä ketään ämmäksi tai haukaksi tmv. Etenkin, kun nimitellään ihan tunnistettavaa henkilöä. Se että kokee tulleensa loukatuksi ei mielestäni ole oikeutus julkiseen nimittelyyn.

Oma kokemukseni on, että tuolla kirppiksellä on huonoja ja hyviä päiviä. Silloin kun itse olen siellä käynyt, on enimmäkseen kaikki ollut ihan ok.

Onpa kiva, että välillä saavat nuo myyjätkin paskaa niskaan.

Yhteistyössä