Turun lastenvaatekirpputoreista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Madaliina

Vieras
Missä Turussa on hyviä lastenvaatekirpputoreja? Kävin PikkuSiilissä ja Mollamaijassa ja nämä olivat isoja paikkoja missä oli vain muutama loosi varattu. Siis mitä ihmettä?? Vai onko siellä joku in-paikka jossain muualla? Kun vertaa muiden kaupunkien lastenvaatekirpparitarjontaan niin yleensä niihin on aina paljon tulijoita ( tai ainakin loosit on kohtuuhyvin varattuja ). Ja toinen asia on hinnoittelu, aika kovia hintoja kovasti käytetyillä tavaroilla... mulla oli suuret odotukset, ehkä vähän liian suuret.

Sanos muuta! Pikkusiili on tosi uusi vielä ja kun ei ole myyjiä niin ei ole kävijöitä ja toisinpäin... Itse kaipailisin kans jotain huippukirppistä, jossa olis lastenvaatteita.

Missä tuo Mollamaija on? Itse myin Pikkusiilissä juuri viikon verran vaatteita ja hinnoittelin 0,10centistä euroon. Kallein taisi olla hyvä Reiman haalari 8? :laugh: mutta kyllä menikin melkein kaikki kaupaksi! Itse jätän myös ostamatta jos kirpparilla pyydetään älyttömiä. Joku pyysi Pikkusiilissä ReimTecin haalarista 35? :laugh: :laugh: Samalla hinnalla saa melkeinpä alesta uuden! Mutta kuulisin myös mielelläni missä Turun seudulla on hyviä lastenvaatekirppareita vain onko edes? Nyt tulevana sunnuntaina on Raision kaupungintalolla taas MLL:n kirppis 10-12 ja sieltä olen löytänyt aina aika mukavasti!

PikkuSiilin pitäisi varmaan mainostaa jotain huipputarjoushintaa niin ihmiset huomaisivat kirpparin olemassaolon ja lähtisivät innolla mukaan. PikkuSiiliä pitäisi stailata niin se olisi varmasti tosi viihtyisä (vaikka se varmasti on kallista puuhaa laittaa rahaa sisustukseen) mutta sitten taas toisen kautta se voisi auttaa ihmisiä innostumaan paikasta jos se on tosi viihtyisä. Oikein kiva aidattu leikkinurkkaus siellä oli, se on plussaa!!
Kangasalan Puotikuu on OIKEIN HYVÄ ESIMERKKI upeasta kirpputorista!! Se on kuin suloinen lastenvaateliike ja leluja/kenkiä/tavaroita on kauniisti laitettu esille. Mä niin toivoisin, että nämä lastenvaatekirppikset löisivät itsensä läpi, koska kierrätys kannattaa ja ne on mahtavia paikkoja!!

Kauniaisissa on myös Puotikuun tyylinen kirppis eivätkä ota sinne myyntiin edes huonokuntoista tai rikkinäistä, mutta hinnat ok ja esillepano ja sisustus täysi kymppi!

Ei kai Turussa oo ennenkään lastenkirppikset kauan pyörineet. Ainakin kaksi yritystä muistan, kummatkin kaatui suht nopsaan.

Mä käyn ihan tavallisilla kirpputoreilla, ja löydän paljon kaikenlaista kivaa lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai Turussa oo ennenkään lastenkirppikset kauan pyörineet. Ainakin kaksi yritystä muistan, kummatkin kaatui suht nopsaan.

Mä käyn ihan tavallisilla kirpputoreilla, ja löydän paljon kaikenlaista kivaa lapsille.

Eli kerrotko missä Turussa on kirpputoreja ja siis mistä löytää niitä kohtuuhintaisia lastenvaatteita?

Alkuperäinen kirjoittaja Madaliina:
Eli kerrotko missä Turussa on kirpputoreja ja siis mistä löytää niitä kohtuuhintaisia lastenvaatteita?

Linkkikirppis Pääskyvuoressa, Manhattanin Kirppis-Center, Piispanristin Kirppismaailma, Länsikeskuksen Kirppis-Center, Eurokirppis (siellä en tosin oo muutamaan kuukauteen käynyt), Kodin ykkösen alakerta...

Mä puolestani ihmettelen niin kovin pessimistisiä ajatuksia.. Eikös nämä molemmat kirppikset ole vasta perustettuja ja kai se nyt joka kirppiksellä ottaa aikansa käynnistyä? Nyt jo ollaan mätkimässä nurin.. Hassua sinänsä kun niin on tällaisia odotettu. Miksi niin kärsimättömiä?! Aktiivisesti vaan tsemppaamaan molempia!!!

Mitä itse katsoin niin olisiko Mollamaijassa kuitenkin jonkinlaista vilkastumista? Enemmän tullut jo myyjiä? Itselläni ollut siellä myyntipöytä ja kauppa ainakin kävi. Hinnoittelinkin kyllä mielestäni aika edullisesti. Sielläkin toki myös kovemmin hinnoiteltuja tavaroita mutta toisaalta jos vaikka joku hyväkuntoinen merkkivaate, niin kyllä sellaisesta olen ainakin itse valmis maksamaankin vähän enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Madaliina:

Linkkikirppis Pääskyvuoressa, Manhattanin Kirppis-Center, Piispanristin Kirppismaailma, Länsikeskuksen Kirppis-Center, Eurokirppis (siellä en tosin oo muutamaan kuukauteen käynyt), Kodin ykkösen alakerta...

Nää on ihan hyviä, MUTTA kävin viime viikonloppuna Manhattanin Kirppis-Center, Länsikeskuksen Kirppis-Center ja Eurokirppis :sen läpi ja voi luoja mitä sontaa ja hirveillä hinnoilla - yleensä oon kyllä jotain hyvääkin löytäny.

Niin muuten nytkin hyväkuntoiset nahkaiset ratsastuskengät 5e (uutena se merkki maksaa 79e)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nää on ihan hyviä, MUTTA kävin viime viikonloppuna Manhattanin Kirppis-Center, Länsikeskuksen Kirppis-Center ja Eurokirppis :sen läpi ja voi luoja mitä sontaa ja hirveillä hinnoilla - yleensä oon kyllä jotain hyvääkin löytäny.

Niin muuten nytkin hyväkuntoiset nahkaiset ratsastuskengät 5e (uutena se merkki maksaa 79e)

Ei joka kerta löydy aarteita, se on selvää.

Mutta hukkareissuistakin saa halpaa hupia; tahrainen äitiyspakkauksen toppahaalari vain 18 euroa, jne :D

Mulla oli siellä helmikuussa pöytä ja olisin ottanut vielä jatkon 2 viikoksi tarjoushinnalla (jota mainostettiin kyltissä oven ulkopuolella) mutten saanut. Selityksenä että heidän kulut on niin kovat että pakko siirtyä normaalihinnoitteluun.
Enpä sit ottanut jatkoa lainkaan... Että miksiköhän on loosit tyhjänä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkusiilistä...:
Mulla oli siellä helmikuussa pöytä ja olisin ottanut vielä jatkon 2 viikoksi tarjoushinnalla (jota mainostettiin kyltissä oven ulkopuolella) mutten saanut. Selityksenä että heidän kulut on niin kovat että pakko siirtyä normaalihinnoitteluun.

Jopas... ??? Mainostavat ulkopuolella mutta sitten ei kuitenkaan myydä tarjoushintaan?

Miten Mollamaijassa, onko siellä vielä tarjousta? Ainakin ollut 20? + 5%, onko vielä?

Jopas... ??? Mainostavat ulkopuolella mutta sitten ei kuitenkaan myydä tarjoushintaan?

Miten Mollamaijassa, onko siellä vielä tarjousta? Ainakin ollut 20? + 5%, onko vielä?

Perustelivat sillä että se 2 viikkoa ehtis loppua ennen kuun loppua... Ois silti voinut vähän olla pelisilmää niin olisivat saaneet myytyä lainkaan. Kai se tarjoushintakin olis heillem parempi ollut kuin ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkusiilistä:
Perustelivat sillä että se 2 viikkoa ehtis loppua ennen kuun loppua... Ois silti voinut vähän olla pelisilmää niin olisivat saaneet myytyä lainkaan. Kai se tarjoushintakin olis heillem parempi ollut kuin ei mitään.

Niillä on siis loosit tyhjillään, mutta jättävät mielummin 2 viikon sopimuksen tekemättä kokonaan kuin myyvät sen mainostamaansa alehintaan?

Vitsi mikä bisnesvainu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkusiilistä:

Niillä on siis loosit tyhjillään, mutta jättävät mielummin 2 viikon sopimuksen tekemättä kokonaan kuin myyvät sen mainostamaansa alehintaan?

Vitsi mikä bisnesvainu :xmas:

Niinpä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kassu:
Missä tuo Mollamaija on? Itse myin Pikkusiilissä juuri viikon verran vaatteita ja hinnoittelin 0,10centistä euroon. Kallein taisi olla hyvä Reiman haalari 8? :laugh: mutta kyllä menikin melkein kaikki kaupaksi! Itse jätän myös ostamatta jos kirpparilla pyydetään älyttömiä. Joku pyysi Pikkusiilissä ReimTecin haalarista 35? :laugh: :laugh: Samalla hinnalla saa melkeinpä alesta uuden! Mutta kuulisin myös mielelläni missä Turun seudulla on hyviä lastenvaatekirppareita vain onko edes? Nyt tulevana sunnuntaina on Raision kaupungintalolla taas MLL:n kirppis 10-12 ja sieltä olen löytänyt aina aika mukavasti!

Mollamaija on ihan keskustassa, Yliopistonkadulla. www.lastentarviketorimollamaija.fi

Kotisivuiltaan löytyi (Lastentarviketori Mollamaija), on näemmä maaliskuun tarjoushinnalla.

pikkusiilistä löysin viimeksi pari kivaa juttua, mutta siitä vierestä isolta kirppikseltä en. myöskään länsi-keskukselta en ole ikinä tyhjin käsin poistunut muistaakseni =)

Kävin viime viikolla siinä keskustan kirppiksellä Mollamaijassa ja osuin sopivasti paikalle erään myyjän juuri tuodessa tavaroitaan myyntiin. Ja niinhän sitten tyhjensin puoli loossia, kun oli niin ihania ja uudenveroisia vaatteita edullisesti.

En sitten tiedä kun jotkut kirjoittelevat, etteivät löydä mitään tai kun on niin tyhjää. Ehkä on vähän tuuristakin kiinni? Mulla ainakin nyt sitten tärppäsi enkä kyllä muutenkaan ole juuri tyhjin käsin poistunut. Taitaa olla niinkin, että ne parhaat myydään nopeasti päältä pois.

Ja hei, jos on lastenkirppiksillä tyhjää, niin viekää tavaraa myyntiin. Niin ne loossit täyttyy ja saadaan pidettyä Turussakin lastenvaatekirppis! Kannattamaan vaan, ei ne sillä tavaraa lisää saa, että täällä maristaan..

Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita :)

Profiilissä on linkki mun kirppisblogiin josta voi käydä kurkkaamassa minkälaista tarjontaa ko. kirppiksillä on ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Vieläkö Molla-Maijassa ja Pikku-Siilissä on loosit tyhjillään? Eli eikö kauppa käy vieläkään hyvin niissä?

Mollamaijassa oli noin 2/3 loosista tyhjillään ja pikkusiilissä ehkä noin 1/2.

Samaan aikaan kun aukeaa 2 lastenvaatekirppistä, niin se on siinä ja siinä että riittääkö asiakkaita molemmille. Vaikka Turku ei pieni paikka olekaan, niin kirppiksiä täällä kuitenkin on pilvin pimein.

Toki toivon että molemmat lastenvaatekirpikset pysyy pystyssä, mutta aika näyttää.

Pikkusiiliin avataan nyt joku naisten osio, josko se saisi taas muutaman myyjän liikkeelle.

Yhteistyössä