P
piia
Vieras
mitä teen tässä elämässä? en mitään. tätä olen ajatellut vuosia. taustalla masennusta, mutta ei se kaikkea selitä.
en vaan näe mitää syytä elää. ok, lapset toki, mutta tarkoitan jotain OMAA! jotain jota mulla olisi senkin jälkeen kun lapset lentää kotoa.
mulla ei ole mitään. ei ystäviä, ei mielenkiintoa MIHINKÄÄN. en tunne mitään. seksi on sama ku lyijykynää huljuttaisi huulilla. miehen kosketus ei tunnu milleen vaikka sitä kaipaan kaikkein eniten. olen tunnoton.
ja tämä hajottaa minut, totaalisesti. ok, olen "rikas", minulla on ihana perhe, ihana mies. mutta siinä se. en voi ikuisesti elää vaan perheen kautta. lapset on vaan lainassa. mitä sit. tuleeko minusta nainen joka tulee töitä kotiin, laittaa telkun päälle ja katsoo sitä loppuillan kunnes käy nukkumaan. siinäkö elämä?
en vaan näe mitää syytä elää. ok, lapset toki, mutta tarkoitan jotain OMAA! jotain jota mulla olisi senkin jälkeen kun lapset lentää kotoa.
mulla ei ole mitään. ei ystäviä, ei mielenkiintoa MIHINKÄÄN. en tunne mitään. seksi on sama ku lyijykynää huljuttaisi huulilla. miehen kosketus ei tunnu milleen vaikka sitä kaipaan kaikkein eniten. olen tunnoton.