Hehee, niin palstatyypillinen vastaus, johon itsekin usein sorrun Ja juu, tietenkin - ajattelin vain, että tietääkö palsta, koska monta kertaa palsta tietää =) Kiitos kommentista, sait hymyn huulilleniEhkä sun kannattaa soittaa niille ja kysyä...
En mä millään pahalla tarkoittanut. Kortteliravintola Kerttu on mulle ihan tuttu paikka, mutta sen kävijämäärät eri viikon- vuorokauden- ja vuodenaikoina varmaan tietää kyllä parhaiten henkilökunta.Hehee, niin palstatyypillinen vastaus, johon itsekin usein sorrun Ja juu, tietenkin - ajattelin vain, että tietääkö palsta, koska monta kertaa palsta tietää =) Kiitos kommentista, sait hymyn huulilleni
Enkä mä ottanut sitä pahalla Joo, mä soitan sinne ja kysyn tarkemmin.En mä millään pahalla tarkoittanut. Kortteliravintola Kerttu on mulle ihan tuttu paikka, mutta sen kävijämäärät eri viikon- vuorokauden- ja vuodenaikoina varmaan tietää kyllä parhaiten henkilökunta.
(Itse ehkä varaisin, kuudelle kuitenkin... mutta mä olenkin semmoinen varmistelija ja neurootikko... ja kokemus on että viikonloppuisin Turussa on joskus ruokaravintoloissa ihan yllättävän täyttä)