Turkulaisia äitejä?

Löytyykö täältä äitejä Turun suunnalta? Tuolla vauvat 0-12kk -osiossa on ketju Turun äideille, mutta me taidetaan olla jo liian vanhoja sinne :D , poika kun lauantaina täytti 1-vuotta. Joten josko täältä löytyis äitejä samalta suunnalta.

Mä olen siis 29-vuotias kahden pojan naimisissa oleva äiti. Esikoisemme aloitti syksyllä koulun ja kuopuksemme tosiaan täytti juuri yksi. Hoitovapaalla kotosalla olen vielä, työpaikka tosin odottamassa, mutta kiirettä sinne paluun kanssa ei ihan vielä ole :) .
 
Täältä löytyy naimisissa oleva pian 26v. äiskä.

Poika ens kuun alussa 1,5v. Hoitovapaalla olen ja töitä jatkan joskus tulevaisuudessa kun kakkosen laskettuaika huhtikuussa. Olen vauvapuolelta bongannut ketjun Turun äideille, mutta enpä ole liittynyt joukkoon. Tällä hetkellä kun enemmän kaipailen seuraa äideistä joilla taaperoikäinen lapsukainen.
 
:wave: Jospa minäkin sitten tänne kun huomasin :) Eli perheeseeni kuuluu mies, poika (1v3kk) ja koira. Turun kupeessa asustellaan ja sisarus pojalle olis tervetullut. Olen hoitovapaalla ainakin heinäkuun -08 loppuun. Olen vm-81.
 
Mitäs tän ketjun äideille ja muksuille kuuluu?

Me käytiin tänään perheuinnissa (kuten joka lauantai), sitten käytiin koko perheen voimin HopLopissa. Vauhdikas päivä siis takana ja poika nukahtikin unille kuin saunalyhty.
 

Yhteistyössä