Turkulainen äiti vailla seuraa..

Heippa!

Etsiskelen juttuseuraa Turun alueelta. Olen 25-vuotias turkulainen, minulla on lokakuussa -09 syntynyt poika ja olen nyt hoitovapaalla. Niin kutsutut "kaverit" lähipiiristä lähti pojan synnyttyä ja nyt päätin että haluan saada uusia ystäviä. :)
Bussilla lähinnä kuljen kun mies tarvii autoa työmatkoihin. Onneksi täällä on hyvät bussilla kulkemis mahdollisuudet. =)

Viestiä voi myös jatkoksi laittaa mutta myös sähköpostiin vinkku2@gmail.com

vinkku
 
heiosan :) täällä 21 vuotias äippä raisiosta vailla myöskin juttu/kahvitteluseuraa. muuttanut tänne suunnalle kesällä ja kaverit jäivät entiselle paikkakunnalle. tällä hetkellä kotona olen kun laskettu tammikuussa ja on myös 4 vuotias tyttö.
 
täällä 24v turkulainen, melkein raision rajalla asuva... :) reilu 3v tytär ja seuraavan tulokkaan LA toukokuussa...että silloin ainakin päivissä vapaata. Nyt opiskelut loppusuoralla (terveydenhoitajaksi valmistun nyt joulukuussa), niin sen jälkeen helpottaa kiirekin. :)

j_k_t@suomi24.fi
 
Moikka kaikille.
On vähän jo aikaa kun tämä ketju on alkanut, mutta voisin ilmoittautua mukaan. =) Edustan kyllä tätä vähän vanhempaa osastoa, vaikka ite en kyllä meinaa millään uskoa, että olen jo kohta 28-vuotias. =) Turussa asustelen ja huhtikuun puolivälissä jään äippälomalle, joten sitte olis taas aikaa käydä äippätreffeillä, nyt siis vielä töissä. Kotoa löytyy vähän reilu kaksivuotias menijä ja laskettuaika on toukokuussa.
Viestiä voi laittaa garol@suomi24.fi
 
Täällä myös turkulainen 25-vuotias esikoistaan odottava! Laskettu aika kesäkuun alussa ja kiva olisi vaihtaa kuulimisia & treffailla muita keväällä/kesällä lapsen saavia mutta toki myös muut äipät voivat ottaa yhteyttä! "Vertaistukea" olisin kovasti vailla, omasta tän hetkisestä kaveripiiristäni kun ei oikein tahdo löytyä semmosia joilla lapsia.. Kiva olisi saada myös sellaisia ystäviä joiden kanssa jakaa nämä "uudet" asiat! :)

S-posti: mariavi165@gmail.com
 
Viimeksi muokattu:
Täällä 22 vuotias Turkulainen äiti, poika on syntynyt syyskuussa 2009, eli 1,5v tulee täyteen ihan juuri :) Asutaan lähes Raision rajalla. Lenkkiseuraa ja keväämmällä leikkipuistoon seuraa olisi kiva saada.

tigemod(at)hotmail.com
 

Yhteistyössä