TURKU !!

Heippa!
Tässäkin on yksi äiti, joka kaipaa lisää seuraa päivisin. Minulla on poika, kohta 2-vuotias, ja toinen vauveli pitäisi syntyä kuukauden sisällä. Kirjoitelkaa, jos kiinnostaa. lybiikki@hotmail.com
 
riksu80
Moi!

Täällä ois 26 v. äiti Turusta. Esikoistyttö täyttää elokuussa 2 ja toista odotellaan syntyväks elokuun lopulla. Mailia saa laittaa riikka_vaisanen(a)yahoo.com.

Tai tapaamisestahan vois sopia täälläkin ainaki aluks. Voi olla helpompi selvittää millon kellekin käy ennemminku sähköpostien kaa :)
 
Evie
hei!
täällä 31-vuotias äiti, jolla 2-vuotiaat lapset, tyttö ja poika. asumme 1,5km:n päästä Turun torilta. olisi kiva tutustua ja saada seuraa kesäksi lapsille ja itsellenikin!
 
Heips....Ois kiva saada uusia ystäviä olen kohta 25v äiti oon muuttanu lemuun muutama kuukausi sitten (n:24km)turusta.....lapsia on kolme ja neljäs tulossa meiän perheeseen.....:)mailia voi laittaa osoitteeseen: kaarina82@jippii.fi.......
 
riksu80
Pitäskö koittaa sopia jotain tapaamista sit? Kuinkahan moni ihan alkuun kirjottaneista on vielä mahtanu käydä lukemassa vai ovatko siirtyneet s.postilla viestittelyyn.

Mie oon vielä ens tiistaihin asti koulussa mut sit alkaa vapaus.
 
tee
Hei,

Täällä ilmoittautuu myös juuri Nummenpakalle muuttaneet
02 ja 05 -syntyneet veljekset, erityisesti nelivuotias kaipaa
haikeasti leikkikaveria.

Minulle (äidille siis ;)) voi meilailla osoitteeseen
tasuma@utu.fi
 
riksu80
Kävin kattoo tuolta mammakeitaan sivuilta ja meille ne tapaamiset on tosi huonoon aikaan, kun tyttö päikkäreille 12 eli just, kun tapaaminen alkaa. Sit jos nukkuu kaks tuntia ni toiset on jo kyllä lopettanu leikit ennenku on syöty välipala ja bussilla lähetty liikenteeseen =) Mut hyvä idea niille kenen aikataulu ei mee niin pahasti ristiin.
 
Täällä kaivattaisiin leikkikaveria puistoon tms edelleen kohta kolme täyttävälle energiselle ja iloiselle pojalle, mieluiten suht saman ikäisestä touhupakkauksesta. Äippä itse siis 26 ja poika kohta 3v. Toinen tulossa alku syksystä..
Kun tuosta ensimmäisestä viestistä yhteystieto puuttui, niin nyt olisi:
riikka.henriksson@hotmail.com

:)
 
Hei!
Olen vähän aikaa sitten muuttanut Turkuun poikaystäväni luokse. Olen 25-vuotias. Kaipailisin kavereita Turusta tai lähialueilta. Tällä hetkellä ei ole edes töitä, joten päivät tulevat vähän pitkiksi yksin kotona. Lapsia minulla ei vielä ole.
 
Täältä löytyisi 29-vuotias vauvakuumeesta kärsivä, joka kaipailisi uusia kamuja Turusta, näkemisen merkeissä kenties. Lapsia ei vielä ole siunaantunut, vaikka niitä kovasti tässä on kaipailtu... YV:nä voi ottaa yhteyttä jos innostaa... :whistle:
 
Vilin äiti ilmoittautuu myöskin :D
Ikää mulla ja isillä 25v. ja pojalla kohta 1v10kk. Töissä käydään ja poika päiväkodissa mutta kaivattais silti uusia ystäviä ja varsinkin jos löytyisi pojalle saman ikäistä seuraa. Kakkostakin kuumeillaan mutta eipä vain ota onkeensa. Vilikin vuosien tulos :heart:
 
Täällä 28-vuotias kotiäiti ja 11 kk poika Turusta. Uusia kavereita molemmille olis kiva löytää. Kenties lenkkikaveria päivällä, jos samalla suunnalla asustellaan. Molemmat olemme kotona vielä syksyn mutta kavereita kaivataan kyllä töihin ja päivähoitoon menon jälkeenkin :) . YV:ä kannattaa laittaa!
 

Yhteistyössä