Turkin lomakohteet + all inclusive

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Avaanpa tälle oman topicin. Turkkia monet suosittelivat syyskuun lomakohteeksi, ja sieltä esim. Sideä tai Kemeriä. Meitä 2 aikuista ja silloin 9kk vauva. Noissa kohteissa näyttää olevan paljon all inclusive-hotelleja, kannattaako niitä harkita Turkissa? Yleensä ollaan tykätty kierrellä eri paikoissa ja kokeilla erilaisia ravintoloita ennemmin.

Jos hinta on kohtuullinen (kuten usein on), niin all inclusive on loistoratkaisu. Huoletonta, ja ruoat on Turkissa perinteisesti todella hyvät.

Eihän se poissulje sitä, etteikö voisi syödä välillä myös hotellin ulkopuolella :). Tietty jos all inclusivesta maksaa itsensä ns. kipeäksi (eli korkean hinnan) niin pitäähän sitä mahdollisuutta käyttääkin.

Puolihoito on toinen erinomainen vaihtoehto.

Meillä on kokemusta vain Tunisian AI-paikoista ja se oli ainakin hyvä. Vaihtelevat hyvät ruoat ja paljon vaihtoehtoja, varmasti löytyi sopivia ruokia.
Toki on oma suolansa käydä eri paikoissa, mutta kokeilemisen arvoinen tuokin vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No, tää on ihan makuasia.
Olen törmännyt huonoihinkin pöperöihin, ja kyllä kyrsisi jos oman hotellin ruuat olisi sellaisia.

Mä taas olen törmännyt vain erinomaisiin ruokiin, ja olen työskennellyt Turkissa kolmessa eri hotellissa + lomaillut about seitsemässä hotellissa vielä lisäksi. Syönyt varmaan viidessäsadassa eri ravintolassa ympäri maata, ja sain ehkä 2-3 kertaa ei-hyvää ruokaa.

Ruoat ON perinteisesti Turkissa tosi hyvät - huonoja ravintoloitakin varmasti löytyy, mutta ei se sitä tosiseikkaa poista, että turkkilainen keittiö on erittäin arvostettu.

Ihan samoja ollaan mietitty, kuin mitä kommenteissa tulee esille. Toisaalta on kiva kokeilla eri paikkoja, toisaalta all inclusive voi olla huoleton vaihtoehto. Mutta jos ne sattuiskin olemaan aina samoja pöperöitä, eikä lopulta voisi syödä kuin sitä samaa pastaa joka päivä, niin harmittaishan se. Toki totta sekin, että kai sitä joskus voisi kokeilla. Ajattelin vaan, kun tuolla näyttää noita ai-paikkoja olevan jotenkin erikoisen paljon, että onko siinä joku juju, että ne kannattaa nimenomaan Turkissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
ja ruoat on Turkissa perinteisesti todella hyvät

No, tää on ihan makuasia.
Olen törmännyt huonoihinkin pöperöihin, ja kyllä kyrsisi jos oman hotellin ruuat olisi sellaisia.

Mä en oo tainnu saada kertaakaan Turkissa huonoa ruokaa! Moni on sanonut, että noi alla inclusive-hotellit on ihan ok, mutta ruoka on päivästä toiseen samanlaista, joten siihen kyllästyy nopeasti.

Mä tykkään käydä erilaisissa ravintoloissa syömässä, ja niitä vaihtoehtojahan Turkissa riittää.

Noin pienen kanssa valitsisin ehdottomasti huoneistohotellin, siellä helppo lämmittää lapsen ruuat ym. Ja tilaa on muutenkin enemmän. Lapsen purkkiruuat ja mahdolliset korvikemaidot kannattaa viedä mukanaan täältä. Sieltäkin löytyy ruokia, mutta ovat aika hinnakkaita ja valikoima on suppea, saattaa olla myös outoja makuja pienelle. Korviketta sieltä löytyy jauheena, samoin vellejä, mutta puurot kantsii ottaa mukaan. Vaipat ja muut tarvikkeet saa helposti paikan päältä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä