V
vieras
Vieras
Näyttää, miten iso nainen voi olla TODELLA kaunis. Varmasti voittaisi palstan kauneimman tittelin! Ja vielä mukavan oloinenkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No kiitos vaan ap. Melkoinen superkohteliaisuus, menen vallan sanattomaksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kummaksun:Kaunis on kyllä, mutta onkohan ihan...hömmm....onkohan ihan tasapainoinen? Aika paljon haluaa tuoda henkilökohtaisuuksiaan elämän jokaiselta saralta julki.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Niin minkä pituinen sä Turkilmas oot=)? Koitin tuolta blogistas äkkiä ettiä,mut ei osunu silmään....
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Siä laihdut väärään suuntaan!!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mistä lähtien kauneus on ollut koosta kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Kauhia, pitää varmaan mennä karkkikaupan kautta kotiin ettei vaan pituudesta lähde... :xmas:
Vai ollaanko me kohta 140 senttisiä...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mistä lähtien kauneus on ollut koosta kiinni?
ainakin täällä palstalla tunnutaan olevan vakaasti sitä mieltä että vain hoikka voi olla kaunis ja että turha toivoa kysyntää miesmarkkinoilla jos on isokokoinen.
**Ja mä siis en ole ap:n kanssa samaa mieltä, en todellakaan koe olevani hyvännäköinen. Mieltä lämmittää kohteliaisuus kuitenkin**
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mistä lähtien kauneus on ollut koosta kiinni?
ainakin täällä palstalla tunnutaan olevan vakaasti sitä mieltä että vain hoikka voi olla kaunis ja että turha toivoa kysyntää miesmarkkinoilla jos on isokokoinen.
**Ja mä siis en ole ap:n kanssa samaa mieltä, en todellakaan koe olevani hyvännäköinen. Mieltä lämmittää kohteliaisuus kuitenkin**
Kaipa sitä joku luulee sitten olevansa hyvännäköinen vain sen takia, että on hoikka. Ei se koko kenestäkään rumaa tai kaunista tee. Olethan sä kaunis, kunhan vaan yrittävät sua nujertaa. Ja mitä miesmarkkinoihin tulee, niin se, mikä näyttää hyvältä, ei välttämättä tunnu hyvältä. Ja moniko mies haluaa rakastella luiden kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mistä lähtien kauneus on ollut koosta kiinni?
Kaipa sitä joku luulee sitten olevansa hyvännäköinen vain sen takia, että on hoikka. Ei se koko kenestäkään rumaa tai kaunista tee. Olethan sä kaunis, kunhan vaan yrittävät sua nujertaa. Ja mitä miesmarkkinoihin tulee, niin se, mikä näyttää hyvältä, ei välttämättä tunnu hyvältä. Ja moniko mies haluaa rakastella luiden kanssa?
Tämäkin päivä tuli, olen sun kanssasi samaa mieltä!![]()