Turkilmas hei! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei helv*tti, ai peikkis täyttää kohta kaksi. Mä oon siis palstaillut kohta kaksi vuotta :(

Siis oikeesti menin tohon ketjuun jonka linkkasit ja sieltä bongasin tämmösen faktan ja oon ihan shokissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
jesh :flower: :)
vielä kysäsen, että paljonko teillä tuli tuo keittiö maksamaan? ilman kodinkoneita vaikkapa.

Oivoi, ei aavistustakaan :ashamed: . Mun mielestä se hinta oli varmaan jotain reilu 8000? kodinkoneineen, mutta voin muistaa väärinkin. Kodinhoitohuoneen kaapistot, keittiö kodinkoneineen ja 3 vaatekaappia maksoi yhteensä vajaa 11 000?.

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Ei helv*tti, ai peikkis täyttää kohta kaksi. Mä oon siis palstaillut kohta kaksi vuotta :(

Siis oikeesti menin tohon ketjuun jonka linkkasit ja sieltä bongasin tämmösen faktan ja oon ihan shokissa :D

Niin se täyttää juu :D. Ja mä järkytyin ihan yhtälailla kun hokasin että mä itse olen palstaillut kohta 3 vuotta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eli ei kovin kallis kuitenkaan :)

Ei todellakaan. Eikä mistään tingitty. En kysynyt missään vaiheessa hintaa, vaan kokosin just eikä melkein haluamani keittiön. Apteekkarihylly, kulmakaruselli, paljon laatikoita, vitriinikaappia jne. jne. Kompromisseja ei tosiaan tehty, eikä hintalappuja katsottu. Olipa tosiaan tuo loppusumma siksi sangen positiivinen yllätys :).

Sulla on tosi kiva koti...Oon uus tääl enkä o aikaisemmin seuraillut kenenkään kotia/ kuvia.. Nyt on keittiörempan suunnittelu menossa ja eksyin sun kodin kuvia katselee :D
Toivottavasti ei haittaa jos kysyyn keittiöstä muutaman asian?
Mitsäs toi keittiö on tilattu? ja mikä on malli/ väri??

Tykkään tosi paljon siit ja meille on tulos kans samantyylinen ;) L-keittiö, valkoiset ovet ja pähkinä tasot /runko :D

Yhteistyössä