Turhiskyselyä: Julkkis, jonka näit viimeksi?

vieras
Mä en kyllä sit millään tunnista julkkiksia. Joskus aikanaan juttelin kauan kauan yhden ihan mukavan humalaisen kanssa baarissa. Vasta myöhemmin mulle selvis, että se oli Pauli Hanhiniemi. Kolmas nainen oli silloin vielä kasassa ja varmaan _kaikki_ muut baarissa tyypin tunnistivat, mutta minä en.

Mieleenpainuvin "julkkis" on ollut Erno Paasilinna. Hän oli aivan järisyttävän karismaattinen ihminen, miellyttävä ja viisas. Me törmäsimme työni yhteydessä, ja aika pitkä tovi juteltiin. Oli kyllä aivan jotain muuta kuin tämä öykkäröivä veljensä Arto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Eero Lehden eilen
Missä? Oletko Keski-Uusimaalta.

Näen usein Raakel ja Nicke Ligneliä kaupassa. Viimeksi näin kyllä Merja Larivaaran ja K-P Toivosen Stockan shamppanjabaarissa.
Keravalta
Ok, terve vaan sitten 'naapuri' :)

Asutko Keravalla, Sipoossa, Järvenpäässä, Tuusulassa vai Vantaalla, kun kerran olet naapuri
Keravalla
 
...
Vahan asian vieresta, mutta kun nain joskus Vanessa Kurrin ja Karita Tykan, niin ihmettelin tosiaan kuinka pienia (siis lyhyita) ja laihoja nama ovat. Jotenkin olen luullut, etta missit on pitkia.
 
nöppäri
Ile Kallion uimahallissa ja muutama sana vaihdettiinkin, Kari Tapioon törmää aina silloin tällöin, Outi Mäenpään näin koulun kevät juhlissa, nää nyt mitä viimeisimpinä just muistan.
 
Mikko Franck (kapellimestari) liki päivittäin..
Leif Segerstamin (niinikään kapellimestari) näin alkuviikosta..
Johanna Rusanen käy välillä...
Jukka Virtanen ja Kari Heiskanen kävivät pari päivää sitten...
Minna Tervamäki ja Nina Hyvärinen eli tanssijat pyörii täällä kans...
Apulannan Toni pyörähti...
Yksi helmi oli Timo T.A. Mikkonen talvella, ja ne poikansa ei kyllä totelleet Herra Kasvattajaa sitten yhtään :D
Muitakin on paljon mutta enpäs nyt muista :).
 

Yhteistyössä