Turhiskyselyä: Julkkis, jonka näit viimeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Eilen Johannan Tukiaisen kans pitimme hauska,kävimme myös Diskossa B) :D
Mietin juuri äskettäin, että ei ole taas kuulunutkaan hänestä mitään vähään aikaan. Tai siis ei ole ollut lööpeissä =)
Hän tekee keikkoja nyt
:LOL: :LOL: suomen turhin julkkis..
 
kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Susanna Haavisto taitaa olla viimeisin. Jope Ruonansuuhun törmää tosi usein täällä Heinolassa.

Ja kesäaikaan moniin julkimoihin, kun tuolla kesäteatterissa on paljon heitä näyttelemässä.
:)
Ai säkin olet heinolasta :). Täällä törmää myös usein Irinaan, Laura Voutilaiseen ja apulannan poikiin, ja kesäisin näkyy noita näyttelijöihin. Viimeisin mun näkemä taitaa olla tuo Jope.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Susanna Haavisto taitaa olla viimeisin. Jope Ruonansuuhun törmää tosi usein täällä Heinolassa.

Ja kesäaikaan moniin julkimoihin, kun tuolla kesäteatterissa on paljon heitä näyttelemässä.
:)
Ai säkin olet heinolasta :). Täällä törmää myös usein Irinaan, Laura Voutilaiseen ja apulannan poikiin, ja kesäisin näkyy noita näyttelijöihin. Viimeisin mun näkemä taitaa olla tuo Jope.
Minäkin olin just tulossa sanomaan että samana päivänä käveli irina vastaan vaunuilemassa ja sitte Jussi Lampi torilla. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Eilen Johannan Tukiaisen kans pitimme hauska,kävimme myös Diskossa B) :D
Mietin juuri äskettäin, että ei ole taas kuulunutkaan hänestä mitään vähään aikaan. Tai siis ei ole ollut lööpeissä =)
Hän tekee keikkoja nyt
:LOL: :LOL: suomen turhin julkkis..
no,ei ole
 

Yhteistyössä