turhis mutta pakko kysyä, että monta sormusta on teistä liikaa kun...

  • Viestiketjun aloittaja WildRose
  • Ensimmäinen viesti
en
kans tykkää liioista koruista, menee mauttomaksi. Lasten kanssa on mielestäni ihan liikaa nuo, ja punainen kynsilakkakin on tosi outoo pikkulasten äidillä. Ei tuu mieleen siisti heti ekaks vaan turha ja ruma ja ällö!
 
jk
ja punainen kynsilakkakin on tosi outoo pikkulasten äidillä.

ai, koska sehän on äiti eikä enää nainen ollenkaan? ja pah! jos kynnet on siistit ja kädet huolitellut niin kyllä se kynsilakka sopii äideillekin!
 
viiru
mulla on sormuksia n. 10 erilaisia kultasia ja timanteilla. Käytän miten mielii ja ukko ei valita. Ukko ostaa mulle vuosittain erilaisia koruja joskus halvempia joskus kalliimpia.
Kyllä naisella pitää olla sormuksia koruja. En itse käytä kaikkia yhdellä kertaa ehkä n. neljä
sormusta kerralla.
 
WildRose
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Riippuu minkälaisia sormukset ovat? Massiivisia, siroja vai vai.. :) Kultaa vai hopeaa? Miksi miestäsi häiritsee erityisesti peukalosormukset?
ohut valko/keltakultainen kihlasormus, leveä hopeinen kalevalakorun sormus, siro hopeasormus jossa ovaali musta kivi ja hopeiset peukkusormukset, aika perusmallia paitsi toisessa lila kivi... ja pitkät violetit kynnet :D
 
Keittiönoita
Liikaa on silloin, kun ne sormukset haittaavat normaalia elämää. Mä en osaa käyttää sormuksia ollenkaan. Joskus intoudun laittamaan sormeeni sormuksen, mutta kauppakasseja kotiin kantaessani joudun jo ottamaan sen pois.
 
Kahteen käteen viis sormusta ei ole musta liikaa, kohdan eivät ole kauhean raskaita ja näyttäviä kaikki viisi. Ja mitä tulee peukalossa pitämiseen niin jostain syystä se tuntuu suurimman osan mielestä olevan outoa tai ainakin mulle tullaan usein ihmettelemään että miksi sä niitä peukalossa pidät.
 
Musta se on jokaisen oma asia.Olen nähnyt naisen kerran jolla oli jokaisessa sormessa enemmän tai vähemmän ja se oli aika kauhea näky.Mulla on vihki ja kihlasormus vasemmassa kädessä ja ne on ne mitä yleensä pidän mutta joskus on sitten oikeassa nimettömässä yksi mutta aika harvoin.
 
ei äidin tartte olla ruma!
Alkuperäinen kirjoittaja en:
kans tykkää liioista koruista, menee mauttomaksi. Lasten kanssa on mielestäni ihan liikaa nuo, ja punainen kynsilakkakin on tosi outoo pikkulasten äidillä. Ei tuu mieleen siisti heti ekaks vaan turha ja ruma ja ällö!
huuuiiii....mä oon pph ja viime talvena mulla oli MUSTAA kynsilakkaa!!! Hoitolapsen äidin kanssa vitsailtiin että "juu mä en näillä kynsillä sit vaihda vaippaa enkä tee mitään muutakaan!"
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Musta se on jokaisen oma asia.Olen nähnyt naisen kerran jolla oli jokaisessa sormessa enemmän tai vähemmän ja se oli aika kauhea näky.Mulla on vihki ja kihlasormus vasemmassa kädessä ja ne on ne mitä yleensä pidän mutta joskus on sitten oikeassa nimettömässä yksi mutta aika harvoin.
Mä olen nähnyt kans naisen, jolla oli joka sormessa sormus ja joissain taisi olla useampikin. Eikä ollut yhtään kauhea näky, sillä ne sormukset sopivat loistavasti sen naisen tyyliin.

 
Mutta
Punainen kynsilakka on silti out ja hutsumaista!!Hehe! Sormukset on ok, kunhan ei tee ruokaa niiden kanssa sillee kun esim lola teki telkkarissa yks kerta, hyi, likasen olosta touhua ja sillä oli varmaan 5 molemmissa käsissä ja viel karmeet kynnet. Kertishanskat sitte, jos ei voi riisuu sormuksia!!
 
Timangi
Mulle tulee sormuksista mieleen jotkut kelan tätit tai wanhempi naishenkilö jolla on jokaisessa sormessa joku timangi mutta silti ne sormukset on eri sarjaa..siitä on valitettavasti tyyli kaukana.
 

Yhteistyössä