Turhis äänestys: siniset piilarit vai violetit piilarit silmälasien kanssa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Sinisissä piilareissa on vahvuudet eli silmälaseja ei tarvita. Violeteissa taas ei olisi vahvuuksia eli tarvittaisiin silmälasit. Ne violetit olisi vain niin ihanan väriset... :D

Mutta äänestäkään te. :D

Mä muuten just tajusin, että nythän mä voin ostaa jotkut kivat aurinkolasit ilman vahvuuksia, kun mulla kerran on piilarit! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sinisissä piilareissa on vahvuudet eli silmälaseja ei tarvita. Violeteissa taas ei olisi vahvuuksia eli tarvittaisiin silmälasit. Ne violetit olisi vain niin ihanan väriset... :D

Mä muuten just tajusin, että nythän mä voin ostaa jotkut kivat aurinkolasit ilman vahvuuksia, kun mulla kerran on piilarit! :o

kuva :attention:

voi helv. sun piilareittes kanssa! joo sul on shokkiväriä tukassa ja siniset piilarit mitä sitten!!!!!!!!!!!!! oot vaan yks älytön eukko jolla on tarve tuoda itteensä julki koko ajan!

Jos uskaltaisin käyttää piilareita niin ehdottamasti kokeilisin jotain hulvattoman värisiä kuten esim. niitä violetteja :)

Ite oon haaveillut ruskeista piilareista, omat kun on siniset. Mut ku ei uskalla käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi helv. sun piilareittes kanssa! joo sul on shokkiväriä tukassa ja siniset piilarit mitä sitten!!!!!!!!!!!!! oot vaan yks älytön eukko jolla on tarve tuoda itteensä julki koko ajan!

Et sitten osannut lukia otsikkoa. :whistle: Eikä mulla nyt ole mitään shokkiväriä hiuksissa. B)

Jos uskaltaisin käyttää piilareita niin ehdottamasti kokeilisin jotain hulvattoman värisiä kuten esim. niitä violetteja :)

Ite oon haaveillut ruskeista piilareista, omat kun on siniset. Mut ku ei uskalla käyttää.

Miksi et uskalla?

Miksi et uskalla?

"Silmäfobia", silmämeikitkin on kauhistus. En oikein tiedä miksi.

Miksi et uskalla?

"Silmäfobia", silmämeikitkin on kauhistus. En oikein tiedä miksi.

Pelkäät silmille tapahtuvan jotain?

Minä olen testannut nuo violetit kuukausilinssit :) Ne oli kivat.Enemmänkin ruskeiksi muutti minun vihreät/pähkinänruskeat silmät(enemmän vihreät kun ruskeat).Toki oma silmänväri paljon vaikuttaa asiaan.Mutta annan pisteet violeteille+rilleille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Siniset piilarit, koska ovat vahvuuksilla, joten ei aina tarvitse laseja.

Siis siniset mulla jo on ja nyt mietin, että hommaisin violetit...Eikä ihan arkikäyttöön.

No hommaa ne violetitkin vahvuuksilla, niin et tarvii laseja! Mulla joskus oli ja kyllä herätti paljon huomioo. Nykyisin herätän huomioo sykähdyttävän vihreillä linsseillä kun sitä kaipaan. :D

Pelkäät silmille tapahtuvan jotain?

Oikeastaan kyllä, pelkään sokeutumista (vaikka järjellä sen ymmärtää, että sokeuttavat onnettomuudet ovat minimaalinen riski). Pelkää sitä koska kaikki visuaaliset ärsykkeet on mulle tärkeitä, kuulo esimerkiksi ei ole niin tärkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja BD harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Siniset piilarit, koska ovat vahvuuksilla, joten ei aina tarvitse laseja.

Siis siniset mulla jo on ja nyt mietin, että hommaisin violetit...Eikä ihan arkikäyttöön.

No hommaa ne violetitkin vahvuuksilla, niin et tarvii laseja! Mulla joskus oli ja kyllä herätti paljon huomioo. Nykyisin herätän huomioo sykähdyttävän vihreillä linsseillä kun sitä kaipaan. :D

Ei niitä saa vahvuuksilla ainakaan sieltä mistä mä niitä kattoin. Noissa normipiilareita myyvissä paikoissa on ne tavalliset värit, ainakin mitä mä olen huomannut.

jos mä nyt mitään taas tajuan niin eihän sulle lasien kanssa ole muuta vaihtoehtoa kun violetit.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Minä olen testannut nuo violetit kuukausilinssit :) Ne oli kivat.Enemmänkin ruskeiksi muutti minun vihreät/pähkinänruskeat silmät(enemmän vihreät kun ruskeat).Toki oma silmänväri paljon vaikuttaa asiaan.Mutta annan pisteet violeteille+rilleille :)

Saako niitä violetteja jostakin vahvuuksilla?

Yhteistyössä