T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tää on ihan paska kisa, lopputulos on kuitenkin se, että kaikilla on se kaunein lapsi :xmas: Tulee isosti jaettu titteli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän sitä omaa saa äänestää.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän sitä omaa saa äänestää.
No kenen sitten? Tottakai mä äänestän omaani :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän sitä omaa saa äänestää.
Sen tavallisen turhamaisuuden lisäksi, joka teidän sieluanne somistaa, yritän saada esiin toisenlaistakin turhamaisuutta. Omaa ei saa äänestää. Teidän mielestä teidän nuput kauneimpia, okei, mutta ei kuulu kisan sääntöihin. Muita äänestämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän sitä omaa saa äänestää.
Sen tavallisen turhamaisuuden lisäksi, joka teidän sieluanne somistaa, yritän saada esiin toisenlaistakin turhamaisuutta. Omaa ei saa äänestää. Teidän mielestä teidän nuput kauneimpia, okei, mutta ei kuulu kisan sääntöihin. Muita äänestämään.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eihän sitä omaa saa äänestää.
Aha, tää kisa oli sit tässä. Boikotti pystyyn :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No okei,cothiksen ipana on kyllä kaunein tässä maailmassa:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No okei,cothiksen ipana on kyllä kaunein tässä maailmassa:heart:
Tottakai se on. Jos mä en ois alkanut boikottiin, niin sanoisin että sun on B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No okei,cothiksen ipana on kyllä kaunein tässä maailmassa:heart:
Tottakai se on. Jos mä en ois alkanut boikottiin, niin sanoisin että sun on B)
No sitä mä just ajoin takaa et sä äänestät mun muksua :xmas: B)