Turhaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Mies oli kahden lapsen kanssa reissussa. Olivat poissa kotoota kaksi yötä. Keskimmäinen lapsi oli mun kanssa kotona.

Soiteltiin miehen kanssa. Kertaakaan ei sanout rakastavansa mua, tai että on ikävä tai kysyny mitä Millalle kuuluu.
Keskiviikkona olivat kotiin tulossa. Ei soittanut mulle aamulla ei viestiä ei mitään. Sit vast soitti ku lähtivät kotiin ajamaan. Mua nyppi.

Mulla tuli paha olo. SIllä ei yhtään ilmeisesti ollut ikävä.

Kyllähän silti voi rakastaa ja olla ikävä toista vaikkei sitä sanoiskaan. Ikävä kyllä monet suomalaiset, erityisesti miehet on ujoja eikä kehtaa puhuu tunteistaan. Mun mies on oppinut mun esimerkistä kertomaan tunteensa. Sano sä miehelles että sulla oli ikävä, ja että rakastat häntä. Ehkä hän rohkaistuu tekemään samoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Siis mikä velvollisuus miehellä on soitella? Kai itsekin voit soittaa, jos ikävä. Jos kahden lapsen kanssa on reissussa niin kyllä säpinää riittää.

Nimen omaan en hluis että se on velvollisuus. Olisin toivonut että hän soittaa koska on ikävä.

Itsekin kun reissaan kaikkien kolmen lapsen kanssa niin hänelle soittelen. Ja mies ite on sanonut että parempi että reissulainen soittaa niin soittaa ainakin sopivaan aikaan...

En mä osaa selittää. Tuli vaan paha mieli. Ei ees kotiin tulessa halannut ja kertonut että olis ikävä ollut.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tytsä:
Kyllähän silti voi rakastaa ja olla ikävä toista vaikkei sitä sanoiskaan. Ikävä kyllä monet suomalaiset, erityisesti miehet on ujoja eikä kehtaa puhuu tunteistaan. Mun mies on oppinut mun esimerkistä kertomaan tunteensa. Sano sä miehelles että sulla oli ikävä, ja että rakastat häntä. Ehkä hän rohkaistuu tekemään samoin.

Ei se ennne sille oo vaikeeta ollut...
Muutenkin tuntuu, että asutaan kyllä yhdessä mutta ei olla enää yhdessä. Siis kotona kyllä ollaan samaan aikaan ja näin, mutta YHDESSÄ ei enää mitään.

Ei minulla välttämättä ole miestäni ikävä vielä kahden päivän reissun jälkeen, vaikka häntä rakastankin. Pikemminkin nautin välillä siitä, että toinen ei ole läsnä.
Ja jos sinä aikana puhumme puhelimessa, ovat ne lähinnä sellaisia varmistuksia että toinen on kunnossa ja lapset ovat kunnossa. Jos mies olisi lasten kanssa reissussa, soittelisimme lähinnä siksi että haluaisin puhua lasten kanssa. B)

Ei se ennne sille oo vaikeeta ollut...
Muutenkin tuntuu, että asutaan kyllä yhdessä mutta ei olla enää yhdessä. Siis kotona kyllä ollaan samaan aikaan ja näin, mutta YHDESSÄ ei enää mitään.

Suhteessa saattaa vain olla sellasta että etäännytään ja sitten taas lähennytään. Ei se etääntyminen tarkoita että rakkaus olis loppunut. Ehkä sun miehellä on jotain murheita ja hän on väsynyt... Sähän sen paremmin tiedät mikä hänellä vois olla. Mutta mun mielestä sun kannattais nyt erityisesti osoittaa rakkautta ja huomiota miehelles, ettei teidän välille tulis liian isoo kuilua. Kun sun mies ei nyt tajua tehdä sellasta. Jos sä nyt soitat rakkautta ja ymmärrystä hänelle niin ehkä piankin saat itase kokea häneltä taas enemmän sellaista. Toivon ainakin. Kannattaa yrittää jos miehesi on kuitenkin sulle tärkeä.

Niin sehän siinä onkin... Mä oon sille sanonu miltä msuta tuntuu. tuntuu ettei olla enään yhdessää aina erikseen... Mutta ei sikä kiinnosta.... vielä kamalemmaksi tilanne muuttuu kun palaan töihin. Sillo ei olla ees kotona enää samaan aikaan....

Sanoiko sun mies ettei sitä kiinnosta? Ehkä susta vain tuntuu siltä? Jos mies ei tiiä mitä tekis muuttaakseen tilannetta ja kokee sun keskustelemisen painostuksena vaikkei se sitä olekaan. Miehet on vähä erilaisia tässä suhteessa ku naiset... Ainaki mun mies ottaa tosi vakavasti mun valitukset ja masentuu... Kun kuitenkin hän tekee parhaansa, tiiänhän mä sen. Mut naisen tulee saada PUHUA tunteistaan. Ja KUULLA mieheltä rakkauden tunnustuksia... Mies ei tiiä sitä jos nainen ei kerro sitä sille suoraan. Miehesi voi olettaa että sä tiedät että hän rakastaa sua, eikä siitä tartte puhua. Mun mielestä sun kannattaa lempeästi (ettei mies taas loukkaannu) sanoo että kaipaan sulta halausta/rakkauden tunnustusta/silittelyä/. Sano että hän on sulle tärkeä ja sä haluat olla hänen kanssaan. Halaa ja sano et on ihanaa olla sun lähellä, kunpa olis enemmän tälläistä, olet niin ihana mies... Meillä on ainaki toiminut tuollanen. Mies on oppinut tekemää samanlaista mulle. Ja huomannut et se on ihanaa miehellekin. :)

Yhteistyössä