Turha valitus naispuolisten kavereiden puutteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on jonkun verran kavereita, suurin osa on noita y-kromosomilla varustettuja elämänmuotoja. Muutamia naispuolisia kavereitakin löytyy mutta ei yhtäkään hyvää ystävää. Olen kaveriporukassa se josta päätetään porukalla olla pitämättä säännöllisen epäsäännöllisesti, juoruillaan selän takana ynnä muuta ynnä muuta. Pari tuosta porukasta viettää välillä mun kanssa aikaa mutta mun on vaikea olla rennosti heidän seurassa koska joudun varomaan sanojani etten vaan sano mitään väärää mistä saadaan hyvät p*skanpuheen ja juoruamisen aiheet...

En ole mikään raitis yksilö ja lapsivapaita viikonloppuja tuleekin usein vietettyä hieman kosteissa merkeissä jätkäporukassa. Mutta kun. Mä kaipaan tyttöjen iltoja. Tai ei välttämättä edes tyttöjen iltoja, kun edes yksi sellainen mukava, rehti, suora ja kieroilematon naikkonen lähtisi mun kanssa baariin ja tanssimaan niin olisihan hienoa. Pääsisi höpisemään naisten juttuja ilman häiritseviä miespuolisia.

Mistäs tuollaisia löytää? Ei viitsisi ihan randomina lähteä naisseuraa etsimään. :D (Tunnustettakoon että kerran jätkäporukalla liikkeellä ollessa halusin tanssimaan ja hain naapuripöydästä nätin tyttösen kaveriksi. Kiitos sulle joka lähdit, jos palstailet. :D )

Yhteistyössä