Turha avautuminen turhasta laskusta :D

Availin tässä äsken eilisen posteja ja mua muistettiin lehtilaskulla, jonka maksoin marraskuussa. Eräpäivä on 31.5. ja sain laskun eilen. Lasku väitti tämän olevan toinen erä lehtitilauksesta, joka on alkanut helmikuussa. Ja tämä "toinen" erä oli 60? eli olisin muka maksanut lehden tilauksesta vuodessa 120?!

Ärsyttävää, kun näitä joutuu taas setvimään ja vielä odottamaan maanantaihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Mikä lehti on kyseessä?
Trendi on kyseessä, tilasin sen marraskuussa kun sai "kivan tilaajalahjan" ja tilaajalahjakin tullut jo - eihän sellaiset tule, jos ei ole laskua kokonaan maksanut, eihän?
Viimeeks kun tilasin aku ankan, ja maksun halusin kolmeen erään, tuli tilaajalahjat jo heti kun olin ekan erän maksanu.
Sama oli joskus jonkuu toisenkii lehen kanssa.
Mut on kyl niitkii ollu et vast kun kaikki erät on maksettu, tulee tilaajalahja.

Mut näätkös netistä tuon lehen sivuilta mimmone se siun tilaus on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Mikä lehti on kyseessä?
Trendi on kyseessä, tilasin sen marraskuussa kun sai "kivan tilaajalahjan" ja tilaajalahjakin tullut jo - eihän sellaiset tule, jos ei ole laskua kokonaan maksanut, eihän?
Viimeeks kun tilasin aku ankan, ja maksun halusin kolmeen erään, tuli tilaajalahjat jo heti kun olin ekan erän maksanu.
Sama oli joskus jonkuu toisenkii lehen kanssa.
Mut on kyl niitkii ollu et vast kun kaikki erät on maksettu, tulee tilaajalahja.

Mut näätkös netistä tuon lehen sivuilta mimmone se siun tilaus on?
En näe netistä, tai en ainakaan tiedä salasanaani, mitä tuo niitten nettipalvelu tuntuu vaativan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Mikä lehti on kyseessä?
Trendi on kyseessä, tilasin sen marraskuussa kun sai "kivan tilaajalahjan" ja tilaajalahjakin tullut jo - eihän sellaiset tule, jos ei ole laskua kokonaan maksanut, eihän?
Viimeeks kun tilasin aku ankan, ja maksun halusin kolmeen erään, tuli tilaajalahjat jo heti kun olin ekan erän maksanu.
Sama oli joskus jonkuu toisenkii lehen kanssa.
Mut on kyl niitkii ollu et vast kun kaikki erät on maksettu, tulee tilaajalahja.

Mut näätkös netistä tuon lehen sivuilta mimmone se siun tilaus on?
En näe netistä, tai en ainakaan tiedä salasanaani, mitä tuo niitten nettipalvelu tuntuu vaativan.
Ai.
Eiks niile niihi kohtii käy ne asiakasnumero ja tilaustunnus? Ainakii sanoma magazinesilla tulee noi numerot niihi kohtii, niis kyllä lukeekii että ne numerot eikä esim. käyttäjätunnus ja salasana.

Sit ei auta kuin ryhtyy soitteleen ja selvittään.

Ja sitäpaitsi toi viimesen laskun eräpäiväkii on liian pian!! Eiks se oo kaks viikkoo se et kun lasku tulee niin noin suunilleen 2 vkon päästä ois eräpäivä.
 

Yhteistyössä