Turenki ??

  • Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti
muuttaja
Miehelle tarjottiin työpaikkaa Hämeenlinnasta ja työsuhdeasuntoa Turengista.
Asuuko kukaan täältä Turengissa? Millainen paikka tuo on?
Onko siellä mitään elämää, kauppoja tms? Mä en ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa, joten tietoja kaipaan...

KIITOS =)
 
Taare
vieraillut siellä ja pienihän tuo on kuin mikä. ainut elämä taitaa kesäsin olla usean sadan moottoripyöräkokoontumiset :D mutta äkkiähän tuosta hämppälinnaan ajelee joten lapsiperheelle oiva asuinpaikka
 
aloittaja
En tiedä vielä missä päin se talo olis, ei kuulemma ollut tarkemmin puhetta.
Mua jotenkin vähän pelottaa näin radikaali muutto. Onko minusta asumaan noin kauas pks, täysin vieraaseen paikkaan... Asutaan nyt Hki Lauttasaaressa... :)
 
taavi
Kyllä siihen tottuu, vaikka kulttuuri shokki on suuri. Itse muutin 18 v sitten Helsingin Mellunmäestä Tervakoskelle. Tervakoski kuuluu samaan kuntaan kuin Turenki paitsi että on paljon pienempi, mutta on elokuvateatteri ja uimahalli. Turengissa asuttiin 1/2 vuotta, mutta muutettiin takasin Tervakoskelle kun siellä oli kaikki kaverit. Asuttiin Turengissa kunnan vuokratalossa Ratastiellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
En tiedä vielä missä päin se talo olis, ei kuulemma ollut tarkemmin puhetta.
Mua jotenkin vähän pelottaa näin radikaali muutto. Onko minusta asumaan noin kauas pks, täysin vieraaseen paikkaan... Asutaan nyt Hki Lauttasaaressa... :)
No tuota, saattaa se aluksi olla aika järkytys.. :whistle:
Me muutettiin Espoosta Hämeenlinnaan ja menihän siinä jonkun aikaa sopeutua, mutta nyt en kyllä enää takaisin muuttaisi.
Turenkissa tosiaan hyvää on se, että sieltä ajaa nopeasti Hämeenlinnaan. :D
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Stina:
Muutos Lauttasaaresta Turenkiin on suuri, mutta maaseuden rauhallisuutta sieltä kyllä varmaan löytyy. En asu Turengissa, mutta olen käynyt.
No niin on ISO muutos joo!! Sehän tässä tökkii.
Mutta näillä näkymin me ollaan muuttamassa silti... :/

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
En tiedä vielä missä päin se talo olis, ei kuulemma ollut tarkemmin puhetta.
Mua jotenkin vähän pelottaa näin radikaali muutto. Onko minusta asumaan noin kauas pks, täysin vieraaseen paikkaan... Asutaan nyt Hki Lauttasaaressa... :)
No tuota, saattaa se aluksi olla aika järkytys.. :whistle:
Me muutettiin Espoosta Hämeenlinnaan ja menihän siinä jonkun aikaa sopeutua, mutta nyt en kyllä enää takaisin muuttaisi.
Turenkissa tosiaan hyvää on se, että sieltä ajaa nopeasti Hämeenlinnaan. :D
Turenkissa! =D
Eikös se ole kuitenkin Turengissa... ;)

 

Yhteistyössä