turbito@web.de

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ralf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ralf

Vieras
Sorry for writing in English. My name is Ralf. I am a nice 43 year old boy ;-) from Germany. I would like to find a Mailfriend from Finland, because I want to learn more from this lovely country. I have difficulty to place my request to finnish websites because i don't understand the language. But I want to learn. Any help is appreciated.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 23:32 Ralf kirjoitti:
Sorry for writing in English. My name is Ralf. I am a nice 43 year old boy ;-) from Germany. I would like to find a Mailfriend from Finland, because I want to learn more from this lovely country. I have difficulty to place my request to finnish websites because i don't understand the language. But I want to learn. Any help is appreciated.

Ahaa, taas elämänlanka etsimässä 'ystävää'. Vaihdoit sitten nimeäsi, ettei niin kiinnitettäis huomiota touhuihisi. Nimen takana kuitenkin sama säälittävä ihminen.

Eikö sulla ole elämää ollenkaan kun ehdit vahtia toisten tekemisiä? Vai eikö sulla ole ystäviä ja olet kateellinen niille joilla on? Vai mistä kiikastaa?
Enkö muka saisi harjoittaa englannin kielen taitoani? Ja mistä sä mut tunnet, muka säälittävä ihminen. Taidat itse olla!
Ja miten niin taas ystäviä haalimassa? Tällä palstalla en ole aikaisemmin ystäviä edes etsinyt.

Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Uskallatko edes kertoa vai onko sulla vaan tapana haukkua täällä toisia ihmisiä?
Käsittääkseni Suomi on vapaa maa ja täällä saa vapaasti valita ystävänsä ja seuransa. Jos mun seurani ei sua miellytä, miksi sitten jatkuvasti kommentoit ja haukut? Uskallatko laittaa y-viestiä? Sulle laittaisin mut ei onnistu...

Sen verran tähän enää sanon, että en vaan ymmärrä sinun motiivejasi. Pyörittelet ihmisiä miten tykkäät ja se vaan näkyy jatkuvan, tällä kertaa uudistuneella nimimerkillä. Kehtaat jopa väittää, ettet ole aijemmin tänne palstalle ilmoitusta laittanut. Täyttä potaskaa! Miksi valehtelet? Eikö sinulla olekaan puhtaat jauhot pussissa? Etsipä huvikses täältä se aikasempi ilmoituksesi ja vilkaise profiilia. Siellä se vanha tuttu LUMINA nimi näkyy edelleen. Se ei ole poistunut nimimerkin uudistuksesta huolimatta. Nyt en enää käy kanssasi keskustelua täällä, saat olla mun puolesta rauhassa. Mutta älä leiki ihmisten tunteilla.

Yhteistyössä