tupperwaresta

"Tupperware-esittelyn päähenkilö on emäntä. Kiitokseksi hän saa "kiitoskukkasen", arvokkaan Tupperware-tuotteen."

Saako sen tuotteen valita itse? vai onko se aina sama tuote? entäs mistä saisin tietää mikä tuote se on? :ashamed:
mietin tässä vaan jos pitäisin tupperware kutsut vai partylite :whistle:

vinci
siä on aina joku viikon kiitoskukkanen ja sen saa tietää siltä myyjältä...niillä on tiedossa ne jo pitkälle eteenpäin että saa ihan ite valita että koska pitää...tai ainakin joskus oli tiedossa monen viikon tavarat!

Itse pidin juuri Tupperit. Jamyynti oli niin hyvä, että sain todella plajon tuotteita itselleni. Kannattaa pitää, suosittelen!

Sen sijaan noista kynttilakutsuista en niinkään perusta. Minusta jotku Party Liten votiivit on suoraan verrannollista tupakoinnin kanssa: savuna ilmaan koko raha!

Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Itse pidin juuri Tupperit. Jamyynti oli niin hyvä, että sain todella plajon tuotteita itselleni. Kannattaa pitää, suosittelen!

Sen sijaan noista kynttilakutsuista en niinkään perusta. Minusta jotku Party Liten votiivit on suoraan verrannollista tupakoinnin kanssa: savuna ilmaan koko raha!
viimeksi mulla oli partylite nii sen takia olen ehkä enemmän kiinnostunut pitää tupperware kutsut, mutta tykkään silti paljon niistä kynttilöistä ja ku saa sit valita itse mitä haluaa (siis jos on hyvä myynti)...
pitää miettiä...

Yhteistyössä