Kuin pian myyjän pitäisi ottaa yhteyttä maksajaan (HUUTONET)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotenki mua nyt ärsyttää. Tilasin huutonetistä tuotteen jonka tarvitsen. Olin kahden vaiheella, että tilaanko huutonetistä vai ihan liikkeestä (molemmat uusia tuotteita) mutta koska tuote oli huutonetissä halvempi JA MYYJÄ LUPASI ERITTÄIN NOPEAA TOIMITUSTA päätin ostaa huutonetistä.

Huusin tuotteen osta-heti periaatteella perjantaina. Laitoin myyjälle samantien viestiä, että tuote on maksettu ja toivoin, että hän ilmoittaisi minulle kun tuote lähtee postiin. Myyjä ei vastannut postiin.

Tänään laitoin vielä varmistusviestin kun mitään ei ollut kuulunut. Eikö siis ole yleinen tapa, että edes kiitetään kaupanteosta ja noterataan ostajaa jollainlailla?

Mua siis ihan oikeasti ottaa päähän nyt niin lujaa koska jos oisin tilannut tuotteen netistä niin se olisi mulla huomenna käytettävissä. Tältä myyjältä tuskin sitä huomiseksi saan kun ei ole viitsinyt edes sähköpostiin vastata.

Kaikki kyseisen myyjän palautteet on positiivisia joten en tiiä mikä tässä nyt mättää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä olet vaan niuho, siitä kiikastaa

no se voi hyvinki olla niinkin :) Mutta kyllä mulla ainaki on tapana ottaa ostajaan yhteyttä heti tai ainaki hyvin pian kaupanteon jälkeen ja noterata jollainlailla kaupanteko. Nyt en tiedä onko koko ihminen edes hengissä kun ei mitään kuulu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenki mua nyt ärsyttää. Tilasin huutonetistä tuotteen jonka tarvitsen. Olin kahden vaiheella, että tilaanko huutonetistä vai ihan liikkeestä (molemmat uusia tuotteita) mutta koska tuote oli huutonetissä halvempi JA MYYJÄ LUPASI ERITTÄIN NOPEAA TOIMITUSTA päätin ostaa huutonetistä.

Huusin tuotteen osta-heti periaatteella perjantaina. Laitoin myyjälle samantien viestiä, että tuote on maksettu ja toivoin, että hän ilmoittaisi minulle kun tuote lähtee postiin. Myyjä ei vastannut postiin.

Tänään laitoin vielä varmistusviestin kun mitään ei ollut kuulunut. Eikö siis ole yleinen tapa, että edes kiitetään kaupanteosta ja noterataan ostajaa jollainlailla?

Mua siis ihan oikeasti ottaa päähän nyt niin lujaa koska jos oisin tilannut tuotteen netistä niin se olisi mulla huomenna käytettävissä. Tältä myyjältä tuskin sitä huomiseksi saan kun ei ole viitsinyt edes sähköpostiin vastata.

Kaikki kyseisen myyjän palautteet on positiivisia joten en tiiä mikä tässä nyt mättää :(

Jos hän on ollut viikonlopun esim mökillä tms? Nyt on kuitenkin se kiireisin kesäloma-aika, ei kai ne myyjätkään siellä ihan aina ole ja ei elämää huutiksen mukaan voi suunnitella. Kyllä mä sinänsä sun harmistuksen ymmärrän, jos vielä nopsaa toimitusta lupasi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Jos hän on ollut viikonlopun esim mökillä tms? Nyt on kuitenkin se kiireisin kesäloma-aika, ei kai ne myyjätkään siellä ihan aina ole ja ei elämää huutiksen mukaan voi suunnitella. Kyllä mä sinänsä sun harmistuksen ymmärrän, jos vielä nopsaa toimitusta lupasi.

Nimenomaan nopeaa toimitusta lupasi ja juuri tästä asiasta on saanut lähes jokaisesta kaupasta positiivista palautetta. Jos ois yksikään ihminen moittinut toimitusta niin todellaki oisin tilannu nettikaupasta koska tarvin tuotteen nopeasti. Mun mielestä jos lähtee reissuun eikä pysty takaamaan nopeaa toimitusta kuten lupailee niin sillon sen aikana ei pitäs olla myymässäkään mitään :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Jos hän on ollut viikonlopun esim mökillä tms? Nyt on kuitenkin se kiireisin kesäloma-aika, ei kai ne myyjätkään siellä ihan aina ole ja ei elämää huutiksen mukaan voi suunnitella. Kyllä mä sinänsä sun harmistuksen ymmärrän, jos vielä nopsaa toimitusta lupasi.

Nimenomaan nopeaa toimitusta lupasi ja juuri tästä asiasta on saanut lähes jokaisesta kaupasta positiivista palautetta. Jos ois yksikään ihminen moittinut toimitusta niin todellaki oisin tilannu nettikaupasta koska tarvin tuotteen nopeasti. Mun mielestä jos lähtee reissuun eikä pysty takaamaan nopeaa toimitusta kuten lupailee niin sillon sen aikana ei pitäs olla myymässäkään mitään :(

joojoo, muttei vkonloppuna posti tai asiat kulje ja nyt on vasta maanantai, lopeta nipotus
 

joojoo, muttei vkonloppuna posti tai asiat kulje ja nyt on vasta maanantai, lopeta nipotus[/quote]

En minä odottanutkaan, että posti kulkis viikonloppuna, odotin myyjältä vastausta. Huomaatko eron? Nyt kun en voi millään tietää onko ihminen edes noteerannut, että tuote on maksettu. Ja kyllä, sillä on merkitystä koska jos ei tänään ole vielä laittanut sitä postiin niin vedän herneen nokkaan.

 
Entä jos rahat ei vielä näy tuon myyjän tilillä?Eli ei oo vielä postittamassa tuotetta?
Ja tosiaan, voihan olla että myyjä on ollut jossain kauempana viikonlopun.
 
Huusin tuotteen osta-heti periaatteella perjantaina. Laitoin myyjälle samantien viestiä, että tuote on maksettu ja toivoin, että hän ilmoittaisi minulle kun tuote lähtee postiin. Myyjä ei vastannut postiin.

Oliko sillä tilinumero jo mukana huutis-ilmoituksessa ? Vai ehdittekö jo olla yhteydesä kauppojen jälkeen ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huusin tuotteen osta-heti periaatteella perjantaina. Laitoin myyjälle samantien viestiä, että tuote on maksettu ja toivoin, että hän ilmoittaisi minulle kun tuote lähtee postiin. Myyjä ei vastannut postiin.

Oliko sillä tilinumero jo mukana huutis-ilmoituksessa ? Vai ehdittekö jo olla yhteydesä kauppojen jälkeen ?

Eikun hänellä on käytössä se automaattinen viesti juttu joka laittaa yhteystiedot heti kun kaupat on tehty. Siinä näky tilinumero johon pitää maksaa.

No ei auta ku odottaa, toivottavasti saan tuotteen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sä olet vaan niuho, siitä kiikastaa

no se voi hyvinki olla niinkin :) Mutta kyllä mulla ainaki on tapana ottaa ostajaan yhteyttä heti tai ainaki hyvin pian kaupanteon jälkeen ja noterata jollainlailla kaupanteko. Nyt en tiedä onko koko ihminen edes hengissä kun ei mitään kuulu.

Mä taas en henk.koht. ymmärrä, miksi mun pitäisi kuitata ostajan maksuilmoitus vielä erikseen; musta riittää, kun mä laitan ostokseni postiin summan näkyessä tilillä. Usein myös maksun huomattuani laitan ostajalle välittömästi kaupasta pos. palautteen + tiedon että "tuote tulossa" tms. Sehän sen vakioviestin ide on, että säästyn "turhalta" sähköpostien vaihdolta tili- yms. tietoineen...

 

Yhteistyössä