Tupperwareasiantuntijat hohoi? Mikä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Olin kutsuilla ja siellä aina arvotaan lopuksi joku tuote...mä voitin sen arvonnan ja sain jonkun...öö.siivilän?!?

Siis se on oranssi ja lituska, abou 15 cm levyinen lärpäke. Niin siis mihin tuota voi käyttää? Mä en löytänyt nettisivuilta siiitä kuvaa, kun sieltä sitä etsimässä kävin.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Olin kutsuilla ja siellä aina arvotaan lopuksi joku tuote...mä voitin sen arvonnan ja sain jonkun...öö.siivilän?!?

Siis se on oranssi ja lituska, abou 15 cm levyinen lärpäke. Niin siis mihin tuota voi käyttää? Mä en löytänyt nettisivuilta siiitä kuvaa, kun sieltä sitä etsimässä kävin.

Lärpäkkeellä voi avata vaikka tiukan pullonkorkin tai säilykepurkin. Sitä voi pitää liukuesteenä kulhon alla ettei se lähde liikenteeseen.

Se on varmaan se siivilä, jonka avulla voi valuttaa nesteet esim. säilykepurkista. Mäkin olen sellaisen joskus saanut eikä sillä ole ollut muuta käyttöä kuin lapsen leluna =/

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Siis onko se se miehen korvike? :saint: Siis oranssi kumilätkä, minkä avulla voi avata purkkien kannet, kun se ei luista siinä kannen päällä...

Ei oo kumia...on kovaa muovia.

Nyt sain otettu kuvan, hetki...

eikö nykyään enää ole niin, että jokainen tupperin kutsuille tuleva saa jonkun pienen ilmaislahjan vaikka ei ostaisikaan mitään...
tämä arpominen on ihan uus juttu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
eikö nykyään enää ole niin, että jokainen tupperin kutsuille tuleva saa jonkun pienen ilmaislahjan vaikka ei ostaisikaan mitään...

Joo...saatiin me ilmaislahjatkin...mutta sen lisäksi arvottiin myös.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Jokainen paikalla saapunut saa itselleen lahjan ja useimmat konsulentit myöskin suorittavat tuon arvonnan.

Yhteistyössä