Tupperware-kippo huono...

Kannattaako käydä näyttämässä jollain Tupperi-edustajalla, koska ostamani kipon kansi on mielestäni liian iso ja siten vuotaa ja ei edes asetu napakasti kiinni pöytätasollakaan saatikka esim kassissa. Kippo on ollut minulla jo useita vuosia, mutta jäänyt vähälle käytölle juuri tästä syystä. Tarkkaa nimeä en muista, mutta hankin sen työeväiden kuskaamiseen. Kipon alaosa on läpikuultava kovaa muovia ja kansi on pehmeämpää punaista muovia. Kannessa on keltainen höyryaukko. Olettaisin näillä meriiteillä esim. kostean ruuan kulkevan kassissa töihin ja mikroon? Hinta kuitenkin oli vähintäänkin suolainen, joten käyttämättömyys välillä harmittaa...
 
kippokupperoinen
Ensinnäkin: ne eivät ole kippoja vaan ASTIOITA!! Näin edustaja mulle painotti, kun vahingossa sanoin kipoksi...

Ja toisekseen: niillähän on elinikäinen takuu, vie vaan näytille.
 
tupperilainen
Vie ihmeessä jollekin konsulentille! Astia tarkastetaan ja vaihdetaan uuteen, jos on valmistus- tai materiaalivirheestä kyse. Väärästä käytöstä johtuvaa kannen löystymistä ei tietenkään takuuvaihtona vaihdeta, mutta varaosista voi tilata uuden tilalle.
 
v
kuulostaa tupperin mikrokipoilta.omistan kanssa samanlaisen kulhon johon ei tosiaan saa kantta kunnolla kiinni aina jää joltain kantilta irvistämään ei ole jaksanut ottaa myyjään
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupperilainen:
Vie ihmeessä jollekin konsulentille! Astia tarkastetaan ja vaihdetaan uuteen, jos on valmistus- tai materiaalivirheestä kyse. Väärästä käytöstä johtuvaa kannen löystymistä ei tietenkään takuuvaihtona vaihdeta, mutta varaosista voi tilata uuden tilalle.
Minä ostin just nyt keväällä sellaisen setin, jossa kaksi pyöreää kannellista kulhoa. Toinen on kiero, ei mene kansi paikalleen. Eikö niitä pitäisi sitten pestä koneeessa, luulen, että astia on vääntynyt koneessa. Mikään muu vuosia koneessa pesemäni ei ole vääntynyt. En viitsi lähteä valittamaan, jos ostettaessa on sanottu, ettei suositella konepesua enkä ole asiaa huomioinut.
 
Joo...mielestäni noiden kippojen pitäisi toimia tuohon hintaan.
Itse ostin juustokuvun ja juustot kostu kuvussa.
Myyjä sanoi, että kupua pitää säilyttää jääkaapin keskiosassa. Ei lähellä jääkaapin seiniä |O
Siis...hä...ei sellaista ostaessa sanottu |O
Siihen hintaan pitäisi toimia jokapuolella jääkaapissa |O
No meillä käytössä vanha "merkitön" juustokupu joka toimii ilman kosteutta ja hometta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Muistaakseni noi kulhot on tarkoitettu lämmittämiseen mikrossa, ei säilytykseen eikä kuljetukseen eli eivät ole nestetiiviitä.
Tupperwarella taitaa mennä aika hyvin. Eli siis säilytän ruokaa kotona kipossa yksi. Siirrän sen kippo kakkoseen työmatkan ajaksi. Ja töissä lämmitän sen kippo kolmosessa. Eli taidan näyttää sen kipponi vielä jollekin edustajalle. Se valittamani kansi on pesty astiksessa, mutta ei ole siis vääntynyt mitenkään. Se on vaan reilun tuntuinen ja ollut sitä alusta lähtien. Menee paikoilleen lähes vaan tiputtamalla. Sen vuoksi sakeampikin keitto jo valuu pitkin kassia, liemiruuista puhumattakaan. Käytänkin nykyään matkakippoina Bilteman kippoja. Niistä tosin puuttuu höyryaukot...
 
bobo
Kannattaa ottaa yhteyttä myyjään. sille mikrokipolle on sallittu myös konepesu. Itsellä uudempi sininen ja toimiva. Ja nimenomaan minulle myytiin eväiden (jopa keittojen) kuljettelemiseen eli tiivis pitäisi olla.
 
huom
Alkuperäinen kirjoittaja kmk-70:
Kannattaako käydä näyttämässä jollain Tupperi-edustajalla, koska ostamani kipon kansi on mielestäni liian iso ja siten vuotaa ja ei edes asetu napakasti kiinni pöytätasollakaan saatikka esim kassissa. Kippo on ollut minulla jo useita vuosia, mutta jäänyt vähälle käytölle juuri tästä syystä. Tarkkaa nimeä en muista, mutta hankin sen työeväiden kuskaamiseen. Kipon alaosa on läpikuultava kovaa muovia ja kansi on pehmeämpää punaista muovia. Kannessa on keltainen höyryaukko. Olettaisin näillä meriiteillä esim. kostean ruuan kulkevan kassissa töihin ja mikroon? Hinta kuitenkin oli vähintäänkin suolainen, joten käyttämättömyys välillä harmittaa...
Toki kandee näyttää edustajalle!
Mutta olettehan tietoisia, että eväsastiat, missä on se silikoninen höyryaukko kannessa, niiden ei kuulukaan olla täysin nestetiiviitä, ainakaan käytettynä, koska silikoni"läppä" löystyy käytön myötä!!?
Mutta toki kannessa/astiassa on oikeakin vika jos koko kansi ei asetu astian päälle.
 
v
Mulla hajos ihan tavallisessa käytössä tollanen sekotussysteemi. Oon saanu sen lahjaksi mun mutsilta. Sitten kun mä yritin saada sitä vaihdettua, ei netistä löytynyt mitään palaute/valitusosoitetta. Vaikeaa saada reklamaatio tehtyä. Saapi mun puolesta olla KIPPO rikkinäisenä. Huono firma.
 

Yhteistyössä