Tupperista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin kirpparilta vitosella Tupperwaren termoskannun. Nyt vaan mietin, että onko tämän tarkoitus pitää esim. kahvi kuumana ja mehu kylmänä? Toisaalta jos tohon laittaa kahvia, niin alkaakohan se haista kahvilta? Kannu on valkoinen, siinä on harmaa kansi (jossa painettava nuppi kannen aukaisuun). Ja toisaalta tuo nokkakohta jää auki, eli pysyyköhän neste edes kuumana/kylmänä? Onko kellään käyttökokemuksia?

Samalla ostin leipälaatikon, olikohan turha ostos. No, eipähän ainakaan mökillä hiiret pääse laatikkoon...

Ja saako noita pestä tiskikoneessa?

Minulla on ollut jo vuosia tupperin termoskannu. Väriltään minun on sininen. Käytän sitä vain ja ainoastaan silloin kun porukkaa on niin paljon, että pitää keittää pari pannua kahvia. Toisen laitan sitten termoskannuun. Huuhtelen kannun kuumalla vedellä ensin jotta se on lämmin ja sen aikaa kuin itse olen tarvinut sitä on se pitänyt kahvin kuumana. Mehua en ole siihen koskaan laittanut joten on vaan kahvitermarina meillä.

Tiskikoneessa ei mitään termoskannuja saa pestä. Leipälaatikon varmaan saa.

Jos leipälaatikossa on suodatin, sitä ei saa pestä koneessa... Se pestään käsin ilman harjaa. Termariakaan en koneeseen suosittele. Kyllä siinä kuumana pysyy ja kylmänäkin... Kahvin hajun saa pois, mut en nyt muista millä. Etikka, sooda?

Uusimmat

Yhteistyössä