Tupperin nokkamuki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Mulla ei noista tupperin(tubberin mikälie) kipoista oo juurikaan kokemusta mutta meidän muksu sai lahjaksi niitä, niin siinä uudessa nokkamukissa on silikoninen kansi ja siinä nokassa vain pieni viilto. Pitääkö sitä viiltoa isontaa itse vai onko tarkoitus että muksu imuttaa siitä juomansa?

Mites kun se mukin kahvaosa on niin väljä, että se itse muki ei pysy siinä?? vauva on monesti saanut mukista otsaan, kun se onkin irronnut siitä kokonaan.
Saako korvauksena uuden mukin? Eikö tuo ole selkeä valmistusvirhe?

Kyllä meillä on kans aika helposti irronnu se kahvaosa, niin niistä ns. vanhan mallisista (vihreäkeltanen) kun uusista (lilakeltanen). Ja ainakin kun pesee ekan kerran konees, niin irtos olovanansa vielä helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja nokkamukista minäkin:
Mites kun se mukin kahvaosa on niin väljä, että se itse muki ei pysy siinä?? vauva on monesti saanut mukista otsaan, kun se onkin irronnut siitä kokonaan.
Saako korvauksena uuden mukin? Eikö tuo ole selkeä valmistusvirhe?

vie se jollekin tupperin jälleenmyyjälle. tuotteilla on ikuinen valmistusvirhe takuu joten laittaa mukin sit arvioon et onko valmistusvirhe.jos on niin saat uuden mukin

Ja kun lapsi hoksaa miten kiva on purra sitä kantta niin kohta se reikä on jo isompi ja rikki. Tykkään siitä mukista, mutta harmitti kun lapsi sai rikki sen kun pureskeli kantta.