Hei Mamma8219
Onkohan sulla jo synnytys ollut? Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin
Olen alunperin kotoisin pohjoisesta, mutta asunut Helsingissä ja ulkomailla pitkään ja nyt olen muuttamassa Espooseen.
Käytiin eilen 3d ultrassa ja saatiin todella hyviä kuvia. Nyt paljastui, että molemmat lapset on poikia. Saattaa jopa olla, että ovat identtisiä. Molemmilla on omat pussukat ja istukat, mutta lääkäri sanoi, että koska sukupuolet on samat ja kaksoset on luomut, niin identtisyyttä ei voi sulkea poiskaan. Tietääkö kukaan, saako sen tietää vasta syntymän jälkeen?
Olin todella liikuttunut, kun näin lasten kasvot nyt ensimmäistä kertaa ja suosittelen kaikille todella lämpimästi 3d:tä! Kaikki näyttäisi muutenkin olevan pojilla hyvin ja terveiltä kuulemma vaikuttivat. Lapsivettä riitti ja kohdunkaulussakaan ei ollut mitään merkkejä lyhentymisestä. Voi taas vähäksi aikaa rentoutua
24. raskausviikko menossa (tänään vaihtui) ja vauvat olivat painoltaan 690g ja 610g, mikä on kuulemma oikein hyvä. Näin sitä vaan mennään ja kasvetaan. Tukaluus lisääntyy koko ajan eikä paljoa huvita muualla olla kuin makuuasennossa. Tulen jo todella helposti täyteen ja normaalin aterian jälkeen olo on kuin räjähtämäisillään (nyt tiedän miltä tuntuu, kun on täynnä). Yleensä tuntuu vasta seuraavana päivänä, että vois taas syödä. Josko se painon tulo tasaantuu nyt.
Tuntuu ihanalta, että kohta siirtyy jo viimeiselle kolmannekselle!
Ajateltiin aluksi, että laitetaan lapsille vain yksi sänky, kun lukemani perusteella kaksoset voi ihan hyvin nukkua samassa sängyssä aika pitkäänkin. Miten te muut olette aikoneet?
Hyvää vuotta 2011 kaikille!