Täällä myös kaksosten odottaja, kolmatta suunniteltiin mutta neljäskin on tulossa.
Kaksosraskaus löytyi alkuraskauden ultrassa vkolla 7+5, mikä oli suuri yllätys, miehen isä on kaksonen, mutta eihän sitä ajattele sen koskaan omalle kohdalle tulevan, varsinkaan sitä iltatähteä tehdessä.
Sikiöt ovat molemmat omissa pusseissa, istukasta ei vielä tiedä, ensiviikolla on np-ultra jossa selviää enemmän.
Raskausoireita ei juuri ole ollut, pientä väsymystä ja yösyömistä mikä loppui viikolla 10. Nyt mennään hyvällä mielellä ja voinnilla, toisin huomaan kun jotain suurempaa siivousta tekee niin puuskututtaa ja väsyttää nopeasti, vaikka yleiskuntoni onkin hyvä.
Kyllähän tämä pisti ajatuksia sekaisin kun nyt miettii mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja kuinka rankkaa tulee olemaa vauvojen kanssa niin ihan hirvittää, no päivä kerrallaan.
Vatsani on jo reilun kokoinen, olen lyhyt ja pienikokoinen ja kohtu eteenpäin kallistuva. Joudun jo käyttämään mammahousuja, onneksi tämän päivän vaatteet on reilun kokoisia tunikoita yms. Olin aiemmissa raskauksissa myös isokokoinen joten nyt musta tulee varmaan valaankoinen, näin ainakin gyne sanoi kun totesi kaksosraskauden.
Meillä on kaksi poikaa ennestään 9v ja 6v. joten nyt meistä tulee suurperhe.
Olen hävittänyt jo kaikki vauvakamat aikoja sitten, nyt täytyy alkaa suunnittelemaan kaiken hankkimista tuplana. Onneksi tässä on vielä aikaa, laskettu aika on 6.1.11, mutta tämän hetken toive neuvolantädin mukaan on että päästäisiin vkolle 32 asti ja lääkärin arvio on että vauvat syntyy marras-joulukuussa.
Ei muuta kun hyvää tuplaodotusta kaikille ja kuulumisia kirjoitellaan kun niitä tulee lisää, hyvää keskikesää myöskin.
t. pimpula74+karhunpennut 12+3