Tuplarattaita metsästämässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Saako Suomesta X-Adventuren tuplia??? Onko muita malleja olemassa kuin tuo Twinco (tulikohan oikein...)? Jos joku tietää, niin valaiskaa ja jos on hyvä nettipuoti tiedossa, voin tilata ulkomailtakin... Kiitos etukäteen! :) Onkohan paljon käytettyinä myynnissä, käytetytkin käyvät...

Nykyään ei enää tuoda maahan kait tuota X-Adventurea, vaan samalla rungolla saa semmoiset, kun BabyWeltin Alaska Twinit tai Montreal Twinit. Käypä vaikka Googlella hakemassa. itse noita olen katsellut "sillä silmällä", koska loppukesästä niille ois toivon mukaan käyttöä.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 17:04 krisse-80 kirjoitti:
Niin juu, ja tuo saksalainen pingpong on ihan edullinen nettikauppa, josta noitakin kärryjä saa. Käyhän sekin vilkaisemassa. ;)

Kiitti! Jostain syystä nuo Babyweltit ei innosta... Ovat aika rumilla kankailla jne. X-Adventuret ovat vaan jotenkin sporttisemmat ja trendikkäämmät... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 21:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 17:04 krisse-80 kirjoitti:
Niin juu, ja tuo saksalainen pingpong on ihan edullinen nettikauppa, josta noitakin kärryjä saa. Käyhän sekin vilkaisemassa. ;)

Kiitti! Jostain syystä nuo Babyweltit ei innosta... Ovat aika rumilla kankailla jne. X-Adventuret ovat vaan jotenkin sporttisemmat ja trendikkäämmät... :ashamed:

Niin joo... Mutta noissa on kyllä sama runko. Mutta makuasioitahan nämä on. =) Twincoja ei vaan taida enää saada kun käytettynä. Itelleni noilla kankailla ei taas ole niin väliä. Kunhan on hyvät rattaat, joilla on helppo liikkua. ;)

www.pingpong.de on varmaan se osoite. Tai voithan laittaa vaan Googleen pingpong, niin sieltähän se linki tulee, jos väärin muistin nyt ton osotteen. =)

itse tilasin x-adventure twincot mustina juuri ennen joulua nettikaupasta Hollanista ja kaikki sujui loistavasti. Kärryt toimitettiin kotiovelle noin viikon kuluttua tilauksesta. Hinta toimituskuluineen, tilasin myös pehmeän kopan ja sisälsi sadesuojan, oli 400 euron paikkeilla. Joka tapauksessa selvästi halvempi kuin tuo vastaava malli suomessa (joka myös minun mielestäni on niin rumilla kankailla etten sitä halunnut). Nettikaupan osoite www.babyjungle.nl
Suosittelen ja olen lukenut netistä myös muilta positiivista palautetta tuosta shopista.

Nää Childwheelin rattaat on enemmän samaa mallia ja tyyliä X-Adventureiden kanssa kuin noi Babyweltit...

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=630

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 16:27 krisse-80 kirjoitti:
PAITSI ETTÄ BabeWeltit on tehty täsmälleen samaan runkoon. Eli että rattaiden leveys ja lasten tilat rattaissa on saman kokoiset. =) ;)

Mites sitten X-Adventuren leveys on 74 cm ja Babyweltin 72 cm...? :whistle:

Jaa-a. Niin tuolla luki ainakin A-T lastenturvan sivuilla, et ovat samalla rungolla. Ja ite haluan ainakin kapeemmat. Mutta tosiaan tosi fiksut rattaat on noi X-Adventuret. harmi ettei niitä enää Suomesta saa. hyvä, et saa kuitenki jostain.

Mut tuo BabyWeltin kärryhän pitäs olla paranneltu versio X-Adventuresta, et ei sen pitäs missään nimessä huonomppi olla. Se sitten on eri asia, jos kankaiden värit ei miellytä yms. Sehän on ihan makuasia ja mitä kukakin vaatii jne. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 16:27 krisse-80 kirjoitti:
PAITSI ETTÄ BabeWeltit on tehty täsmälleen samaan runkoon. Eli että rattaiden leveys ja lasten tilat rattaissa on saman kokoiset. =) ;)

BabyWeltit ja X-Adventuret ovat kyllä ihan eri maalaiset ja eri valmistajien rattaat. Ainoa yhteys on valmistus samalla tehtaalla. Mutta ei ne mitenkään identtiset ole...

Yhteistyössä