Tuplaratas suositteluja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bintje
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bintje

Vieras
Tarviinko edes sellaisia :o
Ekan ja tokan lapsen ikäero on 1v7kk ja mulla on heille vaan matkatuplat jotka käytössä kaupassa (harvoin). Hommasin kun lähdettiin ulkomaille....
Nyt tulossa 3. ja ikäero kakkoseen noin 1v8kk...Pitäiskö hommata tuplat ja myydä suosiolla ykkösvaunut ja matkatuplat? Kertyy noita... Mataversioissa pienet pyörät ei oikein sovellu tänne maalle ja hiekkateille.... Vai miten kummassa mä liikun näiden kanssa? Autolla on tietty pakko jos mielin kauppaan tmv mut entäs kun haluan käveleksiä muuten ulkona. Talvella esikon saa pulkkaan ja perään mut sit kaksi pientä :/ Olisiko järkevä vaihtaa tosiaan pelkkiin tupliin ja niihin kunnon kantokassi? Kertokaapa kokemuksia ja suositelkaa hyviä rattaita :hug: Uusia en osta mut jso löytys huutiksesta tmv hyvät ja edulliset rattaat niin vois vaikka katella...

Ostin tuplat kun tyttö syntyi, poika oli silloin jo 2v6kk. Muutama kuukausi käytettiin (joka paikkaan kävellään) mutta poika käveli niin reippaasti että pian tarvittiin ihan tav. vaunuja vaan tytölle. Nyt tulee tytölle ja kolmannelle lapselle ikäeroa 2v5kk, ei olla tuplista luovuttu. Mut löytyy myös vanhahkot yhdistelmät, isot rattaat ja pikkurattaat :whistle: Meillä on ABC-Designin 3renkaiset tuplat, hyvin kestäneet, kätevät ja edulliset. Ja menee aika pieneen kasaan mun mielestä, mut eipä ole koskaan kyllä tarvinnut niitä autoon tunkea...

Uusimmat

Yhteistyössä