V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itkin tänään sen yhden vauvan viestin takia..Sinua ne eivät ehkä naurattaneet.
Ostaisin aidon jeepin jos ostaisin nyt, lisäksi pitäis kyl olla joku tyylikäs kaupunkiauto ja matkailuauto ois myös kivaMietin tänään, millainenkohan auto sulla on.![]()
Mä luulen, et kaivattu ei tykkäis, jos paukkaisin hänen ovelle.Millon tuut mun ovelle vaikka ehkä et pidäkään musta?![]()
Nainen täällä on täysin valmisMä luulen, et kaivattu ei tykkäis, jos paukkaisin hänen ovelle.
Et taida olla vapaa kun täällä vain kaipaat etkä tee mitään asian eteen kuitenkaan? Ole mies ja eroa jos et ole vapaa niin saat haluamasi. -sivustaHyvää ja ihanaa yötä rakas M( n ). Vain sinä, aina.
Yks päivä vauvalla joku kertoi haluavansa maata alasti kaivattunsa kanssa peiton alla ilman et koskettaisi ollenkaan seksuaalisesti. Että vaan maattaisiin yhdessä alasti. Sitä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Oisin ihan täpinöissä. Ei ainakaan tulisi mitään suorituspaineita. Vois vaan maata iho iholla.Kiitos samoin.Torkahdin äsken hetkeksi ja näin painajaisen, joka.liittyi tämäniltaiseen vauviksen keskusteluun.
Eikö sais koskea, ihan pikkusen vaan…Yks päivä vauvalla joku kertoi haluavansa maata alasti kaivattunsa kanssa peiton alla ilman et koskettaisi ollenkaan seksuaalisesti. Että vaan maattaisiin yhdessä alasti. Sitä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Oisin ihan täpinöissä. Ei ainakaan tulisi mitään suorituspaineita. Vois vaan maata iho iholla.![]()
Mistäs sinä tiedät, kuka saa kenet, vaikka ero tulisikin. SivuEt taida olla vapaa kun täällä vain kaipaat etkä tee mitään asian eteen kuitenkaan? Ole mies ja eroa jos et ole vapaa niin saat haluamasi. -sivusta
Ajatuksena erittäin ihana, mutta mulla lähtis kädet vaeltamaan.Yks päivä vauvalla joku kertoi haluavansa maata alasti kaivattunsa kanssa peiton alla ilman et koskettaisi ollenkaan seksuaalisesti. Että vaan maattaisiin yhdessä alasti. Sitä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Oisin ihan täpinöissä. Ei ainakaan tulisi mitään suorituspaineita. Vois vaan maata iho iholla.![]()
Älä vaan sano, että tämä on naiselta naiselle tai mieheltä miehelle.Alko jo kuvottaa aika rankasti.Yks päivä vauvalla joku kertoi haluavansa maata alasti kaivattunsa kanssa peiton alla ilman et koskettaisi ollenkaan seksuaalisesti. Että vaan maattaisiin yhdessä alasti. Sitä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Oisin ihan täpinöissä. Ei ainakaan tulisi mitään suorituspaineita. Vois vaan maata iho iholla.![]()
Ois itsehillintä koetuksellaYks päivä vauvalla joku kertoi haluavansa maata alasti kaivattunsa kanssa peiton alla ilman et koskettaisi ollenkaan seksuaalisesti. Että vaan maattaisiin yhdessä alasti. Sitä mäkin haluaisin kaipaamani kanssa. Oisin ihan täpinöissä. Ei ainakaan tulisi mitään suorituspaineita. Vois vaan maata iho iholla.![]()
Ja mua kuvottaa kaltaisesi suvaitsematon ihminen. SivustaÄlä vaan sano, että tämä on naiselta naiselle tai mieheltä miehelle.Alko jo kuvottaa aika rankasti.
Mä olin 20v miehen alku, kun keski-ikäinen äijä pani mua perseeseen. No siitäpä sitten innostuin jakamaan pyllyä oikein tosissani. Eikä kaduta edelleenkään.Älä vaan sano, että tämä on naiselta naiselle tai mieheltä miehelle.Alko jo kuvottaa aika rankasti.
Älä vaan sano, että tämä on naiselta naiselle tai mieheltä miehelle.Alko jo kuvottaa aika rankasti.
Oon mä naisten pyllyreikiä maistanu. Pestynä, pesemättömänä ja kakkimisen jälkeen pyyhkimättä jätettynä. Kaikista muista tykkäsin paitsi pestystä reiästä.Maista ees kerranki naista niin mieles takuulla muuttuu