Tuparilahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä voisi ostaa tuparilahjaksi parikymppisille, jotka olleet yhdessä jo monta vuotta? Ei hajuakaan millainen asunto tai tyyli, kun ei ole ennen käynyt kylässä heillä.

Vaikka sellainen 'apteekkilaatikko' eli sellainen peltinen kannellinen lootikko, mihin voi laittaa laastareita ja kaikkea muuta tykötarvetta, vähän niinkuin lääkekaappi siis.

Me ollaan joskus viety sellainen ensihätäpakkaus missä on ruuvimeisseleitä, puukko, nauloja ja taulukoukkuja, ruuveja, rullamitta, pari varalamppua ja kaikkea sellaista mitä aina tarvii. Kynttilä ja tikkujakin tais olla, tai taskulamppu. Paristoja.

Vaahtosammutin?

Sammutuspeite?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä voisi ostaa tuparilahjaksi parikymppisille, jotka olleet yhdessä jo monta vuotta? Ei hajuakaan millainen asunto tai tyyli, kun ei ole ennen käynyt kylässä heillä.

eivät nyt kuitenkaan kovin monia vuosia yhdessä ole olleet :D Jos ikääkin vasta sen 20v

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eivät nyt kuitenkaan kovin monia vuosia yhdessä ole olleet :D Jos ikääkin vasta sen 20v

Monta vuotta ja monia vuosia on eri asioita.

Itse olin seurustellut parikymppisenä (22v ) 7vuotta.Se on sit ilmeisesti kovin vähän.

Aamuäreen ehdotukset oli hyviä.
Mä olen vienyt jotain poiskuluvaa, jos en ole ollut tyylistä varma.
- Herkkukori, johon säilyviä herkkuja: pestoa, pähkinöitä, artisokansyvämiä, aurinkokuivattua tomaattia, mausteita, oliiviöljyä tms. Tähän voi ottaa teemaksi vaikka jonkun maan maut.
- Jos parilla on sauna, niin saunakiulu, johon saunahunajaa, saippua, pefletit yms.
- Kylpyteemalla voisi kerätä myös kivan paketin, pyyhkeet, kylpyvaahtoa/-suolaa, pari kynttilää, kuivattuja ruusun terälehtiä...
- Kynttilöitä ja paketti servettejä?
- Tavallista hienompana tai hauskempana: käsisaippua, tiskiainetta ja tiskiharja, keittiörätti, vessapaperia tai vaikka keittiöpyyhe.
- Tai sitten ihan skumppapullo... Tai perinteinen ruisleipä ja suolaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja inka:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No kai sitä parikymppiseksi luokitellaan vielä kaksvitosenakin.... esim. ;)

Luokitellaanko? Ihanaa :).

No kyllä mun järjelläni- kaikki kaksnumeroiset luvut jotka alkaa kakkosella.....

Ai. Mun kielenkäytössäni "parikymppinen" on n. 20-24 max, sitten on "kaksvitonen", sitten "vajaa kolmekymppinen".

Yhteistyössä