Tupakoivat!! "Itsestään sammuvat tupakat"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smart
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä nautintoa saa siitä kun polttaa?? Tuleeko vähän sama fiilis, kun olis ottanu sidukkaa tai kaljan?

Ei. Mutta kun on tullut nikotiinin orjaksi, olo on normaali vain silloin kuin elimistössä on riittävästi nikotiinia. Sitten kun lopettaa tupakoinnin, kuluu muutamia viikkoja kun elimistö alkaa taas tulla toimeen ilman nikotiinia.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
MIKÄ juttu tää on... ? Siis oikeestiko tupakoista on tullut itsestäänsammuvia?
Mulle nimittäin on nyt pari kertaa käynyt niin, että kun olen oikein juorunnut samalla kun olen polttanut, tupakka on sammunut puolivälissä itsekseen.

Juu ihan totta on.. Sen pitäs auttaa siihen että jos polttaa sisällä ja vaikkapa nukahtaa tupakin kanssa niin ei syty tulipaloa, vaikka tupakki tippuiskin lattialle tms.

Pitäis myydä tikut myös tupakan kanssa, tänäänkin sammui kun juttelin!

Alkuperäinen kirjoittaja smart:
Onko kukaan huomannut mitään eroa entiseen?? Pitääkö imeä vauhdilla? Mä tein testin ja jätin tupakan yksinään palamaan ja loppuunhan se paloi.. huuhaata taitaa olla koko homma!
........ on eroa ja maistuu pahemmalta vaikuttaa myös ääneen/kurkkuun köhittää koko ajan lopettaisin koko tupakan polton jo vain pystyisin kyllä toi homma meni päin p..........ttä

Niistähän näkee päällepäin mitkä on niitä itsestään sammuvia.

Jotenkin minun mielestä ihan turha homma, ja niitä saa imeä enemmän kuin normaalisti eikä varsinkaan voi höpöttää taukoamatta jotain fiksua asiaa samalla.

Niin ja ne sätkäthän sammuu herkemmin kuin ennen normi tupakit. Jos niitä ei ime niin todella nopsaa hiipunut.

kyllä tämä uusi itsestään sammuva marlboro maistuu tosi pahalle ja ottaa kurkkuun tuntuu että ääni lähtee että kyllä nää taas homman keksi.tiedän pitäis lopettaa koko polttaminen,mutta kun on n,36v polttanu niin se ei onnistu ihan tosta vaan kyllä v...........taaaaaaaaa

Ihme röökejä! Kurkussa on jatkuvasti kuristava tunne. Mitä lie myrkkyä lisätty taas röökiin??? Vuoden päästä varmaan kerrotaan ättä se lisätty aine altistaa 1000kertaa varmemmin syövälle tms. kuin mikään aiempi. NIIN karmea olo on koko ajan....lopettaisin jos pystyisin. Nyt ei röökistä saa enää sitäkään nautintoa mitä aiemmin. No ainakaan kukaan ei enää aloita tupakan polttoa ton makuisilla röökeillä...lopettaminen vaikeempi juttu.

Mä oon semmonen tehoimuri, että rööki ei sammu kesken polttamisen, vaikka juoruilisinkin samalla. Mutta miehen tupakka kyllä sammu kesken kaiken.
Enkä oo huomannu maussa mitään eroa...

Yhteistyössä