S
smart
Vieras
Onko kukaan huomannut mitään eroa entiseen?? Pitääkö imeä vauhdilla? Mä tein testin ja jätin tupakan yksinään palamaan ja loppuunhan se paloi.. huuhaata taitaa olla koko homma!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *:MIKÄ juttu tää on... ? Siis oikeestiko tupakoista on tullut itsestäänsammuvia?
Mulle nimittäin on nyt pari kertaa käynyt niin, että kun olen oikein juorunnut samalla kun olen polttanut, tupakka on sammunut puolivälissä itsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja smart:Onko kukaan huomannut mitään eroa entiseen?? Pitääkö imeä vauhdilla? Mä tein testin ja jätin tupakan yksinään palamaan ja loppuunhan se paloi.. huuhaata taitaa olla koko homma!
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja smart:Onko kukaan huomannut mitään eroa entiseen?? Pitääkö imeä vauhdilla? Mä tein testin ja jätin tupakan yksinään palamaan ja loppuunhan se paloi.. huuhaata taitaa olla koko homma!
Ootko ihan varma että se on ollut jo itsestään sammuva? Ettei ole ollut vanhempaa mallia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pöö:Minun Bonus askista löytyy kans tähtönen...
mitenkähän paljon syttyy tulipaloja sitten siitä kun humalassa tulitikkujen kanssa pelataan alati sammuvien tupakoiden vuoksi...
Alkuperäinen kirjoittaja täääh:Alkuperäinen kirjoittaja Pöö:Minun Bonus askista löytyy kans tähtönen...
mitenkähän paljon syttyy tulipaloja sitten siitä kun humalassa tulitikkujen kanssa pelataan alati sammuvien tupakoiden vuoksi...
tää on kyllä totta..
mut mites kessutupakka, eihän se sammu??
Niin muuten tekivätkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja täääh:Alkuperäinen kirjoittaja Pöö:Minun Bonus askista löytyy kans tähtönen...
tää on kyllä totta..
mut mites kessutupakka, eihän se sammu??
Joskus poltin sätkiä ja minusta ne vasta sammuivatkin aina kesken kaiken.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ne uudet MAISTUU pahalle!! Siis ihan järkyttävä maku![]()