V
vieras
Vieras
Mitä nautintoa saa siitä kun polttaa?? Tuleeko vähän sama fiilis, kun olis ottanu sidukkaa tai kaljan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä nautintoa saa siitä kun polttaa?? Tuleeko vähän sama fiilis, kun olis ottanu sidukkaa tai kaljan?
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja *:MIKÄ juttu tää on... ? Siis oikeestiko tupakoista on tullut itsestäänsammuvia?
Mulle nimittäin on nyt pari kertaa käynyt niin, että kun olen oikein juorunnut samalla kun olen polttanut, tupakka on sammunut puolivälissä itsekseen.
Juu ihan totta on.. Sen pitäs auttaa siihen että jos polttaa sisällä ja vaikkapa nukahtaa tupakin kanssa niin ei syty tulipaloa, vaikka tupakki tippuiskin lattialle tms.
........ on eroa ja maistuu pahemmalta vaikuttaa myös ääneen/kurkkuun köhittää koko ajan lopettaisin koko tupakan polton jo vain pystyisin kyllä toi homma meni päin p..........ttäAlkuperäinen kirjoittaja smart:Onko kukaan huomannut mitään eroa entiseen?? Pitääkö imeä vauhdilla? Mä tein testin ja jätin tupakan yksinään palamaan ja loppuunhan se paloi.. huuhaata taitaa olla koko homma!