Tupakoiva isä nukkuu 9-kuisen vieressä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mitä haittaa on siitä että tupakoiva ihminen nukkuu vieressä? En siis oikeasti itse tiedä? Tuskin kuitenkaan siinä vieressä polttaa tai ylipäätään sisätiloissa? Tuo kaljoittelu ei ole hyvä juttu..

No ei kaksi kaljaakaan huonoa isää tee.

No ei, mutta itse ainakaan en ottaisi lasta viereen nukkumaan jos olen jotain alkoholia yhtään ottanut. Silloin uni on sikeämpää ja vaara kääntyä vauvan päälle unissaan ja siten tukahduttaa toinen.

Hienoa jos sinä olet huomannut istessäsi tuollaisen jutun.Joku toinen silti voi tuntea itsensä ihan yhtä hyvin,ja tulla siihen tulokseen et herää vaik ku neula tippuu lattialle.
Äidillä se herääminen tulee usein vaistomaisesti,isäkin siihen voi oppia.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Juu en imetä mutta pullosta saa äidinmaitoa poika vielä ja annan maitoa mukaan kun menee isälleen.Olen lukenu että tupakointi ja perhepeti-yhdistelmä lisää kätkytkuoleman riskiä,niin siksi haluaisin tämän kieltää eikä se muutenkaan ole hyvä juttu.Eihän autossakaan enää saa tupakoida jos on lapsia kyydissä.

No se kätkytkuolema juttu taitaa ton ikäselle olla jo aiak menetetty juttu.Jos näin voi sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mä en siitä tupakasta mussuttais jos ei sisällä polta. Mutta muutamakin kalja voi vaikuttaa unen syvyyteen niin, ettei herää jos lapsi herää yöllä.

Jospa se isä tietää miten toimii.
Ilmeisesti kuitenkin on ihan kiinnostunut lapsestaan kun haluaa hänestä huolta pitää.
Ehkä kaljan killittämisen korvaa nyt se et saa olla rauhassa poikansa kanssa.

Kuka tietää.