Tupakoitsijat on (ehkä) maailman itsekkäinpiä ihmisiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Leena"

Vieras
Kyllä ottaa niiiiiiiiiin päähän taas!!!

Olin tänään sairaalassa käymässä ja jouduin odottamaan paluukyytiä lähes tunnin ajan ja ajattelin odottaa sitten ulkona, koska minulla oli kuuma ja toisekseen ulkona oli ihana ilma. Sairaalan ulkopuolella on järjettömän suuret kyltit joka paikassa siitä kuinka sairaala on savuton ja kuinka tupakoida voi erikseen tehdyssä "tupakkatilassa" ulkona. Ja siis tämän rampin kohdalla ei todellakaan olisi saanut tupakoida niin eiköhän siinä koko ajan vedä jotain 10 idioottia sitä tupakkaa niin et koko tienoo varmaan 100m säteeltä aivan savussa. Hyi helv. potilaat sairaalavaatteissa ja omaiset siellä veti ketjuna tupakkaa, useat jopa 3 peräkkäin?!? Ja kaiken huippu oli, kun siihen tuli viimeisillään raskaana oleva nainen joka jutteli samalla puhelimessa siitä kuinka synnytys on käynnistetty ja et saapa nähdä syntyykö tänään vai ei, voi lapsi parkaa :( O

On se kyllä kumma et sillä oksettavalla kääreellä pitää saastuttaa ilma, että jokainen joutuu sitä paskaa hengittämään ja ollaan lisäksi niin s.atanan laiskoja ettei jakseta edes mennä sinne minne kuuluisi sitä myrkkyä vetämään. Ihan oikeasti kuinka itsekäs ihminen oikein voi olla???

Tulin kyllä siinä pihalla kävellessä siihen tulokseen, että ehkä se tupakoivien niin suuri määrä siellä kertoo vain sitä karua tosiasiaa, että tupakoitsijat on kertyneet siihen siksi, että sehän on sairaala ja niitähän siellä hoidetaan....tupakoivia!!!

[QUOTE="Leena";23512972]Kyllä ottaa niiiiiiiiiin päähän taas!!!

Olin tänään sairaalassa käymässä ja jouduin odottamaan paluukyytiä lähes tunnin ajan ja ajattelin odottaa sitten ulkona, koska minulla oli kuuma ja toisekseen ulkona oli ihana ilma. Sairaalan ulkopuolella on järjettömän suuret kyltit joka paikassa siitä kuinka sairaala on savuton ja kuinka tupakoida voi erikseen tehdyssä "tupakkatilassa" ulkona. Ja siis tämän rampin kohdalla ei todellakaan olisi saanut tupakoida niin eiköhän siinä koko ajan vedä jotain 10 idioottia sitä tupakkaa niin et koko tienoo varmaan 100m säteeltä aivan savussa. Hyi helv. potilaat sairaalavaatteissa ja omaiset siellä veti ketjuna tupakkaa, useat jopa 3 peräkkäin?!? Ja kaiken huippu oli, kun siihen tuli viimeisillään raskaana oleva nainen joka jutteli samalla puhelimessa siitä kuinka synnytys on käynnistetty ja et saapa nähdä syntyykö tänään vai ei, voi lapsi parkaa :( O

On se kyllä kumma et sillä oksettavalla kääreellä pitää saastuttaa ilma, että jokainen joutuu sitä paskaa hengittämään ja ollaan lisäksi niin s.atanan laiskoja ettei jakseta edes mennä sinne minne kuuluisi sitä myrkkyä vetämään. Ihan oikeasti kuinka itsekäs ihminen oikein voi olla???

Tulin kyllä siinä pihalla kävellessä siihen tulokseen, että ehkä se tupakoivien niin suuri määrä siellä kertoo vain sitä karua tosiasiaa, että tupakoitsijat on kertyneet siihen siksi, että sehän on sairaala ja niitähän siellä hoidetaan....tupakoivia!!![/QUOTE]

Varmaan se nainenkin oli pamahtanut paksuksi röökistä..

[QUOTE="vieras";23512984]valivalivali taas. maailmassa on pahempaakin kuin tupakka[/QUOTE]

Ja siinä yksi tupakan polttaja taas puolustautuu...te ette p.erkele edes itse tajua kuinka paljon muita oksettaa se savun hengittäminen ja se savun hajun tarttuminen joka paikkaan...hyi helv.

Joo, osittain samaa mieltä, kyllä ihmisten pitäis sen verta jaksaa että eivät polta siinä missä se kielletty on, vaan menisivät edes vähän kauemmas. Mutta tuokin raskaana oleva nainen olisi voinut mennä kauemmas puhumaan puhelimeen, vrt. enhän minäkään raskaana ollessani syönyt mm. raakaa kalaa, koska tiesin sen riskit, kuten myös sen, ettei tupakansavussa kannata ihan hirveesti hengailla. Se on kuitenkin jokaisen oma valinta, en mä ala muita raskaana olevia paapomaan, he saavat pitää itse itsestään huolen, tommosissa asiossa.

[QUOTE="Leena";23513011]Ja siinä yksi tupakan polttaja taas puolustautuu...te ette p.erkele edes itse tajua kuinka paljon muita oksettaa se savun hengittäminen ja se savun hajun tarttuminen joka paikkaan...hyi helv.[/QUOTE]

itseasiassa en tupakoi.
mua ällöttää ihmisten autojen pakokaasut ja kun niillä autoilla vielä ajellaan ihan turhia käveltävissä olevia matkoja lähisiwaankin. sen lisäksi mun pää tulee kipeäksi kun ihmiset pesevät pyykkejään hajustetulla omolla. en voi käyttää taloyhtiön pesutupaa siksi että pesukoneisiin tungetaan ties mitä hajustettuja pyykinpesuaineita ja huuhteluaineita joista saan allergiakohtauksen ja päädyn sairaalaan. mun elokuvareissut menevät yleensä päin hel.ettiä sen takia että joka ikinen kerta sinne samaan teatteriin sattuu joku jonka mielestä on niin ihanaa rasvat itsensä jollain tuoksuvalla rasvalla ja suihkia päälle vielä hajuvettä vähintään niskaan, ranteisiin ja vaatteisiin joten minä päädyn kotiin spiralle. paljoa hetkauta joidenkin tupakoinnit siihen päälle.
en silti puhu muista ihmisistä niin törkeään sävyyn kuin sinä omassa pikku täydellisyydessäsi, ja vain siksi että muut ihmiset eivät tee kuten MINÄ haluan.

Joo, osittain samaa mieltä, kyllä ihmisten pitäis sen verta jaksaa että eivät polta siinä missä se kielletty on, vaan menisivät edes vähän kauemmas. Mutta tuokin raskaana oleva nainen olisi voinut mennä kauemmas puhumaan puhelimeen, vrt. enhän minäkään raskaana ollessani syönyt mm. raakaa kalaa, koska tiesin sen riskit, kuten myös sen, ettei tupakansavussa kannata ihan hirveesti hengailla. Se on kuitenkin jokaisen oma valinta, en mä ala muita raskaana olevia paapomaan, he saavat pitää itse itsestään huolen, tommosissa asiossa.

Siis tuo nainen tuli siihen itsekin tupakalle, ei vain puhelimeen puhumaan niin kuin kai ymmärsit.

[QUOTE="vieras";23513074]itseasiassa en tupakoi.
mua ällöttää ihmisten autojen pakokaasut ja kun niillä autoilla vielä ajellaan ihan turhia käveltävissä olevia matkoja lähisiwaankin. sen lisäksi mun pää tulee kipeäksi kun ihmiset pesevät pyykkejään hajustetulla omolla. en voi käyttää taloyhtiön pesutupaa siksi että pesukoneisiin tungetaan ties mitä hajustettuja pyykinpesuaineita ja huuhteluaineita joista saan allergiakohtauksen ja päädyn sairaalaan. mun elokuvareissut menevät yleensä päin hel.ettiä sen takia että joka ikinen kerta sinne samaan teatteriin sattuu joku jonka mielestä on niin ihanaa rasvat itsensä jollain tuoksuvalla rasvalla ja suihkia päälle vielä hajuvettä vähintään niskaan, ranteisiin ja vaatteisiin joten minä päädyn kotiin spiralle. paljoa hetkauta joidenkin tupakoinnit siihen päälle.
en silti puhu muista ihmisistä niin törkeään sävyyn kuin sinä omassa pikku täydellisyydessäsi, ja vain siksi että muut ihmiset eivät tee kuten MINÄ haluan.[/QUOTE]

Ei voi ku

Äläpäs siellä yleistä, minä en ainakaan ole itsekäs vaikka poltankin muutaman tupakan päivässä. En koskaan polttele missään "ihmisten ilmoilla", vaan nautiskelen paheestani omalla paevekkeella tai keskellä metsää kaikessa rauhassa.

Mie en myöskään pidä sellaisista tupakoitsijoista, joiden pitää siihen viereen tulla vetämään sitä röökiä. Jos se toinen oli siinä ensin, niin tietysti mie menen muualle seisomaan. jos se alkaa sytyttämään tupakkaa. Mie en halua saada niitä myrkyllisiä savuja keuhkoihini, koska onhan se tutkimuksissa todettu, että passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kuin aktiivinen. Muuten polttaminen on jokaisen oma asia, mutta sen verran pitäisi muita kunnioittaa, että ei aiheuta toisille vahinkoa sillä savulla. Minulla se savu alkaa yskittämään ja tekee huonon olon. Kaverini kyllä polttaa, mutta silloin menen tuulen yläpuolelle ja vältän sitä savua ja kaverinikin tietää puhaltaa muualle ne savut.

Uusimmat

Yhteistyössä