tupakoitsijat, kertokaa, mitä ideaa tupakoinnissa?

  • Viestiketjun aloittaja "satunnainen kävijä"
  • Ensimmäinen viesti
!!!!!!
Kerroppas ite,mikä saa sinut kyselemään moista.Lienet elämääsi elämättä elävä ,omast mielestäsi nero vanhapiika.Kaikki mitä muut tekevät,mutta et sinä itse,on sinusta turhaa.
 
kiskas
Voi vaikka mitä kivaa tupakoinnissa. Tupakkapaikalla kuulee parhaimmat ja TÄRKEIMMÄT asiat mitä ei konttorin savuttomat tiedä, eivätkä koskaan tule tietämään ajoissa vasta sitten kun on liian myöhäistä.
 
"vieras"
No pidemmän päälle siinä ei ole juurikaan yhtään mitään ideaa. Nuoruudessa tehty ikävä virhearvio josta on ihan hemmetin hankala päästä eroon. Vähän kun kysyisit läskiltä: mitä ideaa siinä mahottomassa syömisessä on.
 
tää on tätä
Tällä palstalla näkee päivästä päivään sen kuinka jotkut ämmät aivan hakemalla hakevat asioita joissa voisivat tuntea itsensä paremmaksi kuin edes JOKU muu ja edes NETISSÄ hakea vikoja muista kun tosielämässä ei uskalla muuta kuin kyräillä ja kadehtia eikä ikinä sanoa ääneen mitään.

Hei seinäruusut ja no-life-luuserit, hajotkaa kappaleiksi tyhjään elämäänne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27464576]No pidemmän päälle siinä ei ole juurikaan yhtään mitään ideaa. Nuoruudessa tehty ikävä virhearvio josta on ihan hemmetin hankala päästä eroon. Vähän kun kysyisit läskiltä: mitä ideaa siinä mahottomassa syömisessä on.[/QUOTE]Noh, noh. Eivät nämä ihanat ja vastustamattomat "vähän pyöreämmät" ikinä omasta mielestään ole läskejä, vaan "niitä joissa on enemmän mitä rakastaa". Sitäpaitsi, profiilikuvissa läskit saa croppauksella ja muilla kikoilla kätevästi pois!

Ja nehän lapioivat sitä rakkauden kohdetta itseensä yleensä kaksin käsin suoraan hesburgerin luukulta ja sipsihyllyltä jotta rakastettava materiaali ei heistä varmasti kesken loppuisi.
 
"vieras"
Mieti itsesi stressaantuneena jossain tilanteessa ja sormia napsauttamalla saisit stressitason laskemaan minimiin joksikin aikaa, Tuo napsautus on mulle poltettu tupakka.

Työpaikalla röökitauolla käydessä pääsee paremmin eroon työstä, edes hetkeksi, kun poistuu ulos tupakoimaan.
 
"mä vain"
Ilta, talo hiljeee, voisi mennä ulos katsomaan auringonlaskua - täysikuuta - tähtitaivasta - miettiä siinä syntyjä syviä ja poltella tupakka. Ah niin ihanaa. En luovu.
 
"vieras"
Ei mitään, muuta kuin se addiktio. Ettei siitä pääse eroon. Olen yrittänyt monet kerrat.
Mä niin vihaan tupakointia ja tupakkaa, ja kiroan sen päivän kun ekan kerran koskinkaan tupakkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="mä vain";27464636]Ilta, talo hiljeee, voisi mennä ulos katsomaan auringonlaskua - täysikuuta - tähtitaivasta - miettiä siinä syntyjä syviä ja poltella tupakka. Ah niin ihanaa. En luovu.[/QUOTE]

Eikä,elä viiti, mulla on tuota NIIN ikävä. :(
Varsinkin talvella kun on pakkasta, taivas on täysin auki ja kaikki tähdet näkyy.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27465421]Ja sinne tupakkapaikalleko ei saa mennä jos ei polta?[/QUOTE]

Tokihan sinne saa mennä. En vaan ymmärrä, kuka savuton haluaisi mennä röökipaikalle tupakoimaan passiivisesti? Tarttuuhan se haju vaatteisiin ja hiuksiinkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27465437]Tokihan sinne saa mennä. En vaan ymmärrä, kuka savuton haluaisi mennä röökipaikalle tupakoimaan passiivisesti? Tarttuuhan se haju vaatteisiin ja hiuksiinkin.[/QUOTE]

Ulkonako? Tuskin :D
 

Yhteistyössä