V
vieras
Vieras
katsoin juuri tuon dokumentin tupakkalapsista ja sydäntä oikein riipaisi kunnolla.
siellä lapset pilasivat terveytensä ja elämänsä tupakka pelloilla tahtomattaan.
kuinkahan moni on kuollut sinne.
kuvitelkaa omia lapsia raatamaan pelloilla ja pientä lasta valvomaan tupakka uunin vieressä koko yön nukahtamatta.
se vaarantaa teidän terveyden ja pilaa tupakkapelloilla olevien terveyden.
todella surullista.
erään 13v pojan keuhkot ovat riekaleina vaikka ei ole ikinä polttanutkaan.
ja jos vetoatte siihen että ne saavat siitä elannon niin suurin osa haluaisi viljellä jotain muuta jos olisi mahdollisuus, mutta kun ei ole muuta vaihtoehtoa niin pakon edestä sitä tekevät, että saisivat maissia, riisä ja papuja.
kuinka moni eläisi pelkällä maissilla??
oisko aihetta lopettaa tupakointia??
siellä lapset pilasivat terveytensä ja elämänsä tupakka pelloilla tahtomattaan.
kuinkahan moni on kuollut sinne.
kuvitelkaa omia lapsia raatamaan pelloilla ja pientä lasta valvomaan tupakka uunin vieressä koko yön nukahtamatta.
se vaarantaa teidän terveyden ja pilaa tupakkapelloilla olevien terveyden.
todella surullista.
erään 13v pojan keuhkot ovat riekaleina vaikka ei ole ikinä polttanutkaan.
ja jos vetoatte siihen että ne saavat siitä elannon niin suurin osa haluaisi viljellä jotain muuta jos olisi mahdollisuus, mutta kun ei ole muuta vaihtoehtoa niin pakon edestä sitä tekevät, että saisivat maissia, riisä ja papuja.
kuinka moni eläisi pelkällä maissilla??
oisko aihetta lopettaa tupakointia??