TUPAKOITSEVAT ÄIDIT JA ISÄT

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
katsoin juuri tuon dokumentin tupakkalapsista ja sydäntä oikein riipaisi kunnolla.
siellä lapset pilasivat terveytensä ja elämänsä tupakka pelloilla tahtomattaan.
kuinkahan moni on kuollut sinne.
kuvitelkaa omia lapsia raatamaan pelloilla ja pientä lasta valvomaan tupakka uunin vieressä koko yön nukahtamatta.
se vaarantaa teidän terveyden ja pilaa tupakkapelloilla olevien terveyden.
todella surullista.
erään 13v pojan keuhkot ovat riekaleina vaikka ei ole ikinä polttanutkaan.
ja jos vetoatte siihen että ne saavat siitä elannon niin suurin osa haluaisi viljellä jotain muuta jos olisi mahdollisuus, mutta kun ei ole muuta vaihtoehtoa niin pakon edestä sitä tekevät, että saisivat maissia, riisä ja papuja.
kuinka moni eläisi pelkällä maissilla??
oisko aihetta lopettaa tupakointia??
 
Eikös tuossa ollut kyse torjunta-aineista jotka pilaavat heidän terveytensä eikä passiivinen tupakointi.

*muoks* Ei kun nyt mä ymmärsin vasta mitä ap ajoi takaa :ashamed:
Kannatan myös tupakanpolton lopettamista!
 
AP: lopeta sä ns. paskaruuan syönti, joka pikkupoloset tuottaa sulle maailmalla raataen aamusta yöhön. Joo jätä lattesi ensi kerralla väliin!

ps. Ethän osta vaatteita; sellaisia joitta pikku lapsiparat ilmaiseksi nälissään sinulle ja lapsillesi ompelee.. unohda lastesi lelut myös kauppaan.

NIIN!
 
Palstalla ei ole hyötyä kertoa tupakoinnin haittavaituksista kun täällä osalla äo on kengännumero ( viittaa tällä kertaa harmaisin). Joten tekstisi menee vain niille jotka jo ymmärtää.. Kuten minä tai muut mustat nikit so far-

Poikkeus on jos joku erikseen kysyy haittoja. :( Valitettavasti
 
Sellainen yhteisrintama tupakkateollisuutta vastaan olisi hyvä :heart:
Tupakoiville korkeemmat terveyskeskusmaksut jne. Ja tupakointi todettaisiin jokaisen verestä niin ei voisi edes valehdella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Palstalla ei ole hyötyä kertoa tupakoinnin haittavaituksista kun täällä osalla äo on kengännumero ( viittaa tällä kertaa harmaisin). Joten tekstisi menee vain niille jotka jo ymmärtää.. Kuten minä tai muut mustat nikit so far-

Poikkeus on jos joku erikseen kysyy haittoja. :( Valitettavasti

:laugh: Tuo tapa mikä sinulla on, pönkittää täällä omaa älykkyyttäsi, tekee sinusta oikeasti vain tyhmemmän oloisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
AP: lopeta sä ns. paskaruuan syönti, joka pikkupoloset tuottaa sulle maailmalla raataen aamusta yöhön. Joo jätä lattesi ensi kerralla väliin!

ps. Ethän osta vaatteita; sellaisia joitta pikku lapsiparat ilmaiseksi nälissään sinulle ja lapsillesi ompelee.. unohda lastesi lelut myös kauppaan.

NIIN!

No ei pelkästään aloittajalle, vaan eikö nuo olisi ihan hyviä ratkaisuja. Ostetaan kotimaisia vaatteita ja leluja. Eikä lapset moniakaan leluja tarvi. Ainoa miinus olisi kyllä että ne lapset tuolla kaukana olisi enemmän nälissään.

 
Ikäviä juttuja nämä tämmöiset, mutta valitettavasti on noita muitakin teollisuuden aloja, joissa aika surutta käytetään lapsityövoimaa. Vaateteollisuus nyt tunnetuimpana ja kohutuimpana on ollut tapeetilla (aika myrkkyjen kanssa sielläkin pelataan).

Enkä ole ollenkaan varma, että onko esim. banaaniviljelys yhtään tuon eettisempää. Että kun seuraavan kerran syöt banaanijugurttia, niin voi miettiä tämmöistäkin juttua.
 

Yhteistyössä