Tupakointi ja raskaus

Lopetin sauhuttelemisen saman tien kun plussasin :D Olen tosi ylpeä itestäni kun olin kummiskin polttanut jo yli 7 vuotta ja monta kertaa yrittäny lopettaa siinä kummiskaan onnistumatta.

Niin se vaan kuitenkin on että kun toisen elämä on kyseessä ni sitä pystyy näköjään ihme tekoihin :) en olis ikinä uskonu että voin lopettaa tupakanpolton tuosta vain :D

Parit savut on lopettamisen jälkeen tullut otettua, mutta annan ne itselleni anteeksi, sillä se ei kuitenkaan ole päivittäistä.

Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettamiseen jos se vielä maistuu! :)
 
storm
Minäkin lopetin heti plussattuani (tosin vuoden olin vasta polttanut) ja kävi tosi helposti. Parit savut on tullut poltettua vaan kerran viikossa huomatakseni kuinka pahalta tupakka nykyään maistuu. Päätin kyllä viime viikolla lopettaa senkin, eihän siinä mtn järkeä ole. Niin ja tupakan hajua en voi enää sietää.
 
Olen kyllä tyytyväinen ja myös omalla tavallani ihmeissäni kun sauhuttelun pystyin jättämään niin helposti. Jotenkin raskaus ja rakkaus tulevaa lasta kohtaan myös antoi osansa, että sauhuttelun lopetin. Itseäni häiritsee kun tiedän erään nuoren, joka odottaa lasta, Mutta esimerkiksi nyt uutena vuotena näin sen ohimennen kaljapullo kädessä ja sanoen "Ei yksi pahaa tee" Säälin sitä pientä jonka tulevaisuus ei vielä ole sen omassa käsissä vaan myös tämän nuoren joka pientä odottaa.
 
Ihana lukea tällastakin välillä! Liian usein kun tuntuu olevan vaan vastauksia: "poltin ja en kadu" tai "poltin mut vähensin paljo enkä enää loppuvaiheessa polttanu ku kaks päivässä".

Puskat teille :flower: B) =)
 
Lopetin jo suunnitteluvaiheessa ku seinään, mutta keskenmenon jälkeen röökasin taas kunnes tuli uus plussa =/ eron jälkeen tuli muutamat sauhut vedettyä, onneksi sain senkin kuriin viikossa, parissa.

Nyt savuttomana!
 
Jep. Uutukainen minäkin täällä ja heti pitää avautua =)

Eli itse olen tätä pahimman pään tupakoivaa porukkaa (takana 10-vuotta) ja meni kevyesti parikin askia päivää kohden, nyt plussauksen jälkeen on ollut ongelmia että en pysty seinään lopettamaan.

Edellisen plussauksen jälkeen koitin sitä, mutta stressistä tuli niin paha että raskaus meni heti kesken. (lääkäri sanoi siis johtuneen stressaamisestani) Olin siis todella pahassa jamassa.

Nyt kuitenkin olen vähentänyt kun ennen kävin puolen tunnin välein sauhuilla niin tänään mennään 3n tunnin väleillä ja huomenna pidennän taas tunnilla jne. kunnes olen valmis jättämään kokonaan pois.
 

Yhteistyössä