tupakoinnin lopetus/unettomuus???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaiks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaiks"

Vieras
apua..olen ollut muutaman päivän polttamatta ja onkohan nää ny jotain viekkareita kun uni ei tule..??ihan hirveetä. onko kellään omakohtaista kokemusta??kauanko tää kestää??? kohta alotan taas et sais nukkua mut muuten menny kivuttomasti...

Mulla oli muistaakseni aluksi kans niin mutta sitten alkoi uni maistua ja kyllä aloin tuntemaan itseni paremmin levänneeksi kuiin kessuttelu aikana. Kyllä sä kestät!

MIes lopettaa vähän väliä tupaskoinnin ja sillä taas tyssää aina siihen, että se ei tee ekaan viikkoon mitään muuta kun nukkuu.
Mut korvaatko tupakkaa kahvilla, eli juotko kahvia enemmän kuin ennen? Tai paljon lisääntyny sokerikin voi piristää, jos tupakan sijasta syöt usein karkkia.

[QUOTE="jaiks";27643605]no en mä osaa sanoa, en kyl korvaa varmaan mitenkään...kait.. ehkä pitäs jotain nikotiini-valmistetta kiskoo???[/QUOTE]

Ei kannata! Toki ne on turvallisempia kun tuipakka, mutta nikotiiniriippuvuus jatkuu kuitenkin! Eiköhän se uni taas ala maistua, kun kroppa puhdistuu kokonaan.

[QUOTE="jaiks";27643629]joo, sitä mäki et ku lopetan ni SE ON KERRASTA POIKKI, eli ei nikotiineja mut saakeli ku vei unetkin.... yäää,[/QUOTE]
Kyl se uni sieltä takas tulee:hug: