Selkäkivusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauanko maximissaan yleensä kestää rasituksesta tullut alaselkäkipu? Mulla on synnynnäinen vika selässä (selkäranka vähän vino) ja joskus kovassa rasituksessa se menee kipeeks, yleensä siihen on auttanu ice power ja on sillä menny parissa päivässä ohi...nyt kuitenkin tuntuu ettei meinaa millään hellittää, en haluais heti lääkäriinkään juosta.

Onko kellään apuja miten tän sais helpottamaan/loppumaan? Kylmägeelit, kylmät kaurapussit ym. on kokeiltu.

Tää alkoi siis pitkästä automatkasta, pitkään istumisesta. Aluks se oli pari viikkoa vaan sellasta pientä, että välillä kyyristyessä tuntui lievää kipua...nyt muutaman päivän ollu tosi kipee, vaikee välttää mitään kyyristymistä tai nostamista niinkuin pitäis kun on lapsetkin hoidettavana ja koti.

onko sulla mitään lääkettä siihen? Mulla on ollu jo yli 3 vuotta vihlovaa jomotuskipua alaselässä, oon juossut lääkäriltä toiselle. Mulla iltaisin ja aamuisin kivut pahimmat, varsinkin jos on esim. mopannut lattiaa. Oon käyttäny lääkkeiden lisäksi kipugeelejä ja lämpötyynyä

Alkuperäinen kirjoittaja kipupotilas:
onko sulla mitään lääkettä siihen? Mulla on ollu jo yli 3 vuotta vihlovaa jomotuskipua alaselässä, oon juossut lääkäriltä toiselle. Mulla iltaisin ja aamuisin kivut pahimmat, varsinkin jos on esim. mopannut lattiaa. Oon käyttäny lääkkeiden lisäksi kipugeelejä ja lämpötyynyä

Ei oo mitään sen kummempaa lääkitystä, kuin että buranaa otan tarvittaessa.
Aamulla on pahin, kun herää, niin selkä on niin jumissa, ettei taivu mihinkään suuntaan ja käveleminenkin on vaikeeta. Päivällä selkä taas rasittuu lisää, kun joutuu tuota pienempää muksua nostelemaan ja vaihtelemaan vaippaa ym. On tosi tuskasta.

Ei mulla kovin usein ole näin kauheeta selkäkipua, joskus vaan kun jostain kovasti rasittuu, kestää muutaman päivän ja menee ohi...nyt tää tuntuu vaan jo ikuisuudelta...sais jo loppua.

Yhteistyössä