Tupakoinnin lopettaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Niin meille sitten muutti eilen karvakorva Sanni :heart:
Tästä seurauksena lupauduin lopettamaan tupakan polton :ashamed:

Mitä ihmettä nyt pitäs tehdä, kun mielessä ei ole kuin tupakka ,vaikka kuinka oon koittanut tehdä jo kaikkea korvaavaa toimintaa.
Niin, no kahvia juon...pahentaa tietysti vaan asiaa.

Hyvät vinkit ja neuvot nyt kehiin!
Mä oon niin huono tässä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
lue allen carrin kirja :stumppaa tähän.tosi hyvä,saa himos poistumaan ku luet. ostin anttilasta noin 2kk sitten.

Ihan fiksulta kirjalta vaikutti, luin sen noin neljä kuukautta sitten. Tehonnut ei minuun mutta kannatti silti lukea, antoi ajateltavaa..
=)

Onko se pakko lopettaa kun seinään?

Ite vähennelly tässä pikkuhiljaa, ennen tupakoin askin päivässä, nyt joka viikko vähentäny tiettyyn määrään. Eilen meni kolme, ja nyt ei ole yhtään tehny mieli polttaa enkä usko että edes poltan. välillä voi olla että poltan yhden tai jotain mutta en edes oikeestaan ajatellu et lopetan kokonaan mutta nyt jo siihen päin menossa.

hanki jotai hemmitin pahoja karkkeja, niinku vaikka extra väkeviä kalamiehen kavereita tms mistä nyt et oikeesti tykkkää. ainakun tekee mieli tupakkaa niin semmonen naamaan ja annetaan sulaa HITAASTI suuhun sen että se paha maku takuulla leviää joka paikkaan.
Tähän ei käy hedelmänamut.
Ja sun mielestä hyvät karkit toki käy, mut niitä sit kannattaa ostaa viikonloppua varten kilo.
ja toivoa sopii ettei käy niinku mulle että sain riippuvuuden turkinpippureihin kun lopetin tupakoinnin, tosin helpommin niistä pääs eroon ku kessuttelusta.
Nyt pelkkä tupakan hajukin tekee pahaa..
Tupakoinnin lopetin 10.7

Pari viikkoa kohta savutonta eloa täynnä. Tällä kertaa ei ole ollut edes vaikeaa. Tosin, en polttanut kauheasti, ehkä askin viikossa. Mä olen antanut itselleni luvan syödä vähän herkkuja (vaikka tarkoitus oli niistäkin luopua), jotta tupakanhimo pysyis poissa ja se on toiminut. Nyt olis tarkoitus kyllä noista herkuistakin koittaa luopua, koska housut kiristää... :/

Musta tuntuu, että syön herkkuja jatkuvasti muutenkin, ei oikein löydy sellaista joka korvaisi tupakan, jotain väkeviä pastilleja vois koittaa ;)
Touhua riittää, ettei ihan tekemisen puutettakaan tule, mutta tavallaan on tottunut ottamaan sen hetken "omaa rauhaa", kun käy tupakalla.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
lue allen carrin kirja :stumppaa tähän.tosi hyvä,saa himos poistumaan ku luet. ostin anttilasta noin 2kk sitten.

Kiitos vinkistä :wave:

Tätä mäkin suosittelen. Se sama kirja on olemassa myös eri nimellä, että etsi kirjottajan mukaan. Se kirjottaja jaksaa aika paljon kehua itseään, mikä voi hieman tökkiä, mutta silti hyvä kirja!

Yhteistyössä