tupakoimattomat uusi kerho

Saako liittyä jos itse ei polta, muttaa yrittää saada miestä lopetamaan, kun yli 20 vuotta oli polttamatta ja nyt n. puoli vuotta polttanut taas melko tiuhaan tahtiin ja mulla meinaa päreet palaa :kieh:

saa! katos kun mulla on hyvää tietoa miten alat haluta lopettaa
24.gif

hmm, harrastan sellasta kun siltä tuntuu -tupakointia. joskus menee viikkojakin ilman ja joskus sit savutan päivittäin. ja joskus ei tee mieli yhtään. eipä ole tullut "tarvetta" lopettaa :ashamed:

se on just sitä vaarallisinta,carrin mukaan, kun siitä harvoin poltetusta tulee niin tärkeä. ja riippuvuus säilyy. toi just sanoo että pitää olla aivan kokonaan ilman loppuelämä, että vain yhden polttaminen on huono koska se harvoin poltettu maistuu kumminkuin pahalle ja ihminen kokee ettei siitä ollut haittaa mut aivot alkaa työstää uuden tupakan saamista.ja on tunne että voi polttaa uuden koska ei siitä edellisestä tullut kiksejä ja kierre jatkuu ja riippuvuus syvenee..

kannattaa lukea tuo kirja, oli anttilassa tarjouksessa hiljattain..

no nyt se päästi kerhoon sisälle,mutta kun kokeilin mennä sinne juttele kohtaan,niin tuli että tarkoitettu vain jäsenille..hmmm..vaikeeksi menee...ja tupakoinnin lopetin reilu viikko sitten :)

Yhteistyössä