Tupakoidaanko teillä?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Lauantai-illan galluppia.
Eli siis:
poltatko/poltetaanko teillä tupakkaa?
Meillä vaimoni poltaa, minäkin olen poltanut vuosia, mutta onneksi pääsin siitä eroon. Tosin juovuksissa tulee polteltua vieläkin.
Vastailkaa.

Mies polttaa, mie en.
Aikaisemmin poltin juhlapäivinä pikkusikareita, mutta senkin lopetin jo pari vuotta sitten.

Ei polteta. Meillä taitaa olla melko harvinainen tuttavapiiri kun ei taida oikein kukaan polttaa. Minä en ole koskaan edes kokeillut tupakkaa, ei taida olla mieskään kokeillut. Ollaan vähän tällaisia terveysintoilijoita...

[QUOTE="minä";25847065]ei polteta, onneksi :)

Haittaako sua Pikkukaupunkilainen, että vaimosi polttaa? Alkaako se näkyä jo ulkonäössä?[/QUOTE]

Ei se nyt varsinaisesti haittaa, 17 vuotta ollaan yhdessä oltu (18-vuotiaista) ja koko sen ajan polttanut. Olen jo tottunut ajatukseen.
Itse lopetin muutama vuosi sitten.
vaikea sanoa, näkyykö ulkonäössä, en oikein osaa sanoa, kun näen joka päivä vaimoa, enkä tiedä, miltä näyttäisi, jos ei olisi polttanut.
Se vaan huolettaa, että saa pian keuhkosyövän, jos ei lopeta.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Ei se nyt varsinaisesti haittaa, 17 vuotta ollaan yhdessä oltu (18-vuotiaista) ja koko sen ajan polttanut. Olen jo tottunut ajatukseen.
Itse lopetin muutama vuosi sitten.
vaikea sanoa, näkyykö ulkonäössä, en oikein osaa sanoa, kun näen joka päivä vaimoa, enkä tiedä, miltä näyttäisi, jos ei olisi polttanut.
Se vaan huolettaa, että saa pian keuhkosyövän, jos ei lopeta.

Itsekin olen todella onnellinen että mieheni pääsi irti tupakasta. Suosittelen vaimollesi kirjaa Stumppaa tähän :)

[QUOTE="vieras";25847042]Ei polteta. Meillä taitaa olla melko harvinainen tuttavapiiri kun ei taida oikein kukaan polttaa. Minä en ole koskaan edes kokeillut tupakkaa, ei taida olla mieskään kokeillut. Ollaan vähän tällaisia terveysintoilijoita...[/QUOTE]

No, tähän peesi poislukien se, että oltaisiin terveysintoilijoita. Ei olla, mutta ei myöskään polteta, olla koskaan poltettu ja minä en ole edes kokeillut koskaan.

Ei polteta.

Passiivinen tupakointi aiheuttaa uusien tutkimusten mukaan hammasongelmia lapsilla. Siinä yksi syy taas lopettaa tupakointi niille, jotka sitä harrastavat.

Yhteistyössä